0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Zakładanie konta w wFirma.pl

Wielkość tekstu:

Zakładanie konta w wFirma.pl jest bardzo proste.

Aby utworzyć nowe konto, należy przejść na stronę wFirma.pl oraz wybrać opcję ZALOGUJ SIĘ.

Zakładanie konta w wFirma.pl

Następnie należy wybrać ZAREJESTRUJ SIĘ.

 Zakładanie konta w wFirma.pl

Użytkownik zostanie przekierowany na stronę rejestracji, gdzie należy podać podstawowe dane do konta:

  • adres e-mail,

  • hasło,

  • numer identyfikacji podatkowej (NIP).

Ważne, by zaakceptować regulamin serwisu, zaznaczając kratkę obok Akceptuję regulamin serwisu. Po wypełnieniu danych do logowania, należ kliknąć przycisk DALEJ.

Zakładanie konta w wFirma.pl

Dzięki temu użytkownik zostanie przeniesiony do kroku trzeciego, gdzie ma możliwość wybrania głównego Pakietu:

Pakiet MENEDŻER SPRZEDAŻY oraz KSIĘGOWOŚĆ ONLINE użytkownik może rozszerzyć o dodatek KADRY I PŁACE oraz MAGAZYN , natomiast pakiet KADRY, PŁACE I UBEZPIECZENIA służy głównie do rozliczeń pracowniczych, istnieje jednak możliwość rozszerzenia go o pakiet MENEDŻER SPRZEDAŻY oraz KSIĘGOWOŚĆ ONLINE. Na stronie z wyborem pakietu dostępny jest także opis funkcji, które zawierają poszczególne pakiety.

Przy wyborze odpowiedniego pakietu pomocna będzie także podstrona Porównanie pakietów, która pozwala na zapoznanie się ze szczegółowymi funkcjami oferowanymi w poszczególnych pakietach.
Aby zatwierdzić wybór pakietu, należy kliknąć w nazwę głównego pakietu oraz zaznaczyć dodatki o jakie ma on zostać poszerzony i kliknąć ZAKOŃCZ.

Zakładanie konta w wfirma.pl

Po założeniu konta w okresie testowym pakiety będzie można dowolnie zmieniać. Więcej informacji na ten temat zamieszczono w artykule Zmiana pakietu.

Po procesie rejestracyjnym użytkownik zostanie przeniesiony do swojego konta w wFirma.pl, gdzie powinien uzupełnić pozostałe dane swojej firmy. Pomocny przy tym będzie artykuł Pierwsze kroki - rozpoczęcie działalności w wfirma.pl.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów