Ostatnio dodane

Wydatki nieksięgowane do ewidencji

Nie wszystkie wydatki poniesione przez przedsiębiorcę mogą stanowić koszt firmowy. Czy wiesz, w jaki sposób należy ewidencjonować w systemie wydatki nieksięgowane do ewidencji. Sprawdź, jak takie działanie przeprowadzić w systemie wFIrma.pl! czytaj dalej

Czy dostępna jest instrukcja obsługi programu?

W trosce o naszych użytkowników wfirma.pl posiada własną stronę pomocy zawierającą artykuły wyjaśniające funkcje i zasady działania systemu. Użytkownicy mają również dostęp do instrukcji programu oraz informacjach o aktualizacjach systemu. czytaj dalej

Analiza zakupu

Analiza zakupów dostępna w wFirma.pl to narzędzie, które pomoże określić strukturę kosztów oraz cykliczność wydatków. Przekonaj się jak w łatwy sposób można dokonać analizy poniesionych wydatków w działalności, przy pomocy funkcji w systemie. czytaj dalej

Analizy magazynowe produktów oraz towarów

Moduł Magazyn zawiera funkcję "Analizy magazynowe", pozwalające na analizę stanu produktów i materiałów na stanie magazynowym. Dla użytkowników korzystających z modułu magazynowego dostępne są funkcje, umożliwiające generowanie analiz stanów magazynowych. czytaj dalej

Usługi cykliczne - rozliczenie

Użytkownik ma możliwość zdefiniowania do danego kontrahenta tzw. usługi cyklicznej. Po zapisaniu usługi cyklicznej możliwe jest wygenerowanie przypisanej do niej faktury. Sprawdź, jak rozliczyć faktury za usługi cykliczne w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Wysyłka faktur przez Postivo

Po odpowiedniej konfiguracji serwis Postivo.pl pozwala na wysyłkę tradycyjną pocztą wszystkich wystawionych faktur bezpośrednio z serwisu wfirma.pl. czytaj dalej

Reklama biura rachunkowego w systemie wfirma

W serwisie mb24.pl możliwa jest własna reklama biura rachunkowego na stronie portalu, poprzez stworzenie profesjonalnej wizytówki. Dzięki temu biuro znajdzie się w katalogu biur rachunkowych prowadzących księgowość w systemie wfirma. czytaj dalej

Analiza sprzedaży

Korzystanie z analiz sprzedaży umożliwia przedsiębiorcy rozpoznanie charakteru popytu na oferowane produkty, pozwalając jednocześnie dopasować asortyment firmy do rzeczywistego potencjału rynku odbiorców. Sprawdź, jak analiza sprzedaży może być wykonana. czytaj dalej
Najczęstsze pytania Pytanie
Sposób rozliczenia wydatków związanych z polisą ubezpieczenia pojazdu osobowego wykorzystywanego do celów firmowych zależy od przyjętej metody rozliczania kosztów. Dowiedz się, jak poprawnie przeprowadzić księgowanie polisy ubezpieczeniowej samochodu.
Zobacz odpowiedź eksperta