0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Potwierdzenie płatności wydatków realizowanych za pośrednictwem AutoPay

Wielkość tekstu:

Integracja wfirma.pl z systemem AutoPay pozwala na regulowanie wydatków oraz zobowiązań względem US i ZUS z poziomu systemu. Dodatkowo przedsiębiorca może dodać do swoich faktur sprzedaży odnośnik do płatności, za pomocą którego nabywca będzie mógł uregulować należność. W przypadku US i ZUS nie ma jednak możliwości pobrania potwierdzenia transakcji.

Jak skorzystać z integracji z AutoPay ?

W celu skorzystania z integracji AutoPay należy przejść do zakładki USTAWIENIA i w sekcji INTEGRACJE » BANKI I PŁATNOŚCI » BLUE MEDIA zaznaczyć pole WŁĄCZ MODUŁ AUTOPAY

Potwierdzenie płatności wydatków - potwierdzenie danych - Integracja z Blue Media

Więcej na temat poszczególnych funkcji dostępnych w ramach integracji z AutoPay w artykułach:

Aby dokonać płatności należy zaznaczyć konkretny wydatek w zakładce WYDATKI » KSIĘGOWANIE i wybrać w górnym menu opcję ZAPŁAĆ.

Potwierdzenie płatności wydatków - zapłata za wydatki

Następnie zostaniemy przekierowani na stronę AutoPay, na której akceptujemy zgody i wybieramy formę płatności po czym przechodzimy dalej.

Potwierdzenie płatności wydatków - jak pobrać?

Po dokonaniu płatności, w celu pobrania potwierdzenia należy kliknąć na numer dokumentu. Wówczas pojawi się okno szczegółów, w którym należy przejść do zakładki PŁATNOŚCI.

Potwierdzenie płatności wydatków - zakładka Płatności

 Następnie należy wybrać opcję POTWIERDZENIE.

Potwierdzenie płatności wydatków - szczegóły płatności

Dzięki temu zostanie wygenerowany odpowiedni dokument w formacie .PDF, który jest gotowy do druku.

Potwierdzenie płatności wydatków - potwierdzenie danych - dokument potwierdzenia

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów