Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Tworzenie kont dla klientów przez biuro rachunkowe

Wielkość tekstu:

System wFirma dla Biur Rachunkowych  umożliwia prowadzenie księgowości nieograniczonej liczbie klientów. Wystarczy, że biuro rachunkowe utworzy osobne konto dla każdego klienta aby prowadzić rozliczenia w formie KPiR lub Ewidencji Przychodów. Nowo utworzone konto może zostać udostępnione klientowi dzięki czemu opiekun lub księgowa danej firmy może bieżąco współpracować z przedsiębiorcą zgodnie ze swoimi kompetencjami - klient wystawia faktury, a księgowa w tym czasie np. wprowadza w systemie faktury kosztowe lub rozlicza wyciąg bankowy. Tworzenie kont dla klientów przez biuro rachunkowe wymaga tylko dwóch kliknięć!

Jak utworzyć konto dla pierwszego klienta biura?

W celu korzystania z założonego konta w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych wymagane jest utworzenie konta dla pierwszego klienta. Ma to związek z tym, że nie posiadając konta klienta, szef biura nie widzi wszystkich narzędzi i funkcjonalności jakie oferuje system.

Po rejestracji w systemie zostanie wyświetlone okno, w którym użytkownik musi dokonać wyboru czy prowadzi: 

  • biuro rachunkowe i chce korzystać z systemu dedykowanego dla wFirma dla Biur Rachunkowych, 

  • inną działalność i poszukuje systemu do samodzielnego prowadzenia swojej księgowości.

Tworzenie kont dla klientów przy zakładaniu konta

 

Po wybraniu opcji Tak oraz kliknięciu w opcję +DODAJ PIERWSZEGO KLIENTA, zostanie wyświetlone okno, w którym wystarczy wpisać NIP klienta i kliknąć POBIERZ. Dzięki temu system automatycznie pobierze dane z bazy GUS takie jak nazwa i adres klienta.

Tworzenie kont dla klientów - pobieranie danych z GUS

Dane klienta można również uzupełnić ręcznie klikając opcję WYPEŁNIJ RĘCZNIE.

Pakiet dla biur rachunkowych to kompleksowe narzędzie do obsługi firmy klienta zarówno w zakresie prowadzenia księgowości i kadr, płac i ubezpieczeń.

Jak dodawać kolejnych klientów?

Konto dla nowego klienta może dodać i udostępnić dla klienta tylko użytkownik z uprawnieniami szefa biura.

Konta dla kolejnych klientów można tworzyć z dwóch poziomów w zależności od tego, który z nich jest wygodniejszy dla szefa biura rachunkowego:

1. będąc zalogowanym do firmy - poprzez kliknięcie w nazwę biura rachunkowego po lewej stronie rozwijającej listę firm i wybór opcji +DODAJ FIRMĘ.

Tworzenie kont dla klientów - nowy klient

2. bezpośrednio w panelu głównym po zalogowaniu z widoczną listą firm - w menu głównym nad tabelą należy kliknąć w pierwszą ikonę na pasku, którą jest opcja dodawania klienta.

Tworzenie kont dla klientów biura - lista firm

Po założeniu konta klienta będzie ono dostępne przez 30 dni całkowicie za darmo. Po tym okresie szef biura rachunkowego może dokonać masowego przedłużenia pakietów na 1 miesiąc z poziomu głównej listy firm na panelu dostępnym po zalogowaniu do systemu.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów