Traktując jako priorytet bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych przez serwis wfirma.pl dbamy aby wszystkie nasze działania pozostawały w zgodzie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej także jako RODO. Wypełniając obowiązki informacyjne, dla zachowania transparentności i zrozumiałości stosowanych przez nas zasad ochrony Państwa danych osobowych, przedstawiamy Państwu niniejszą politykę prywatności.
Informacje ogólne
Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez serwis wfirma.pl na który składa się przede wszystkim:
https://wfirma.pl/ i jej podstrony
jest Web INnovative Software Sp. z o.o, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Bierutowska 57-59, 51-317 Wrocław; wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS - 0000342082; NIP: 8982167294, REGON: 021120771.
Dane osobowe w serwisie
Są to dane przekazywane nam bezpośrednio przez Państwa jako Użytkowników serwisu w związku z korzystaniem z jego poszczególnych funkcji jak również dane pozyskane z publicznie dostępnych źródeł takich jak publicznie dostępne rejestry (np: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, Główny Urząd Statystyczny) wykorzystywane do mechanizmów usprawniających pracę na systemie np. funkcja pobierania danych z bazy GUS.
Cel przetwarzania
Podane przez Państwa dane przetwarzane są w celu:
Zawarcia z Państwem umowy lub podjęcia innych działań, na Państwa żądanie;
Wykonywania zawartej z Państwem umowy i prawidłowego świadczenia usług, w szczególności:
umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną i prawidłowego wykonania tych usług;
zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Państwu drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie zasad przestrzegania Regulaminu.
Przechowywania danych w celach: archiwalnych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi;
Spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa (np.obowiązek przechowywania faktur VAT).
Statystycznym - w celu poprawy naszych usług sprawdzamy czas i sposób korzystania z naszego serwisu.
- Wydajnościowym - zanonimizowane badanie obciążenia systemu w celu optymalizacji działania serwisu.
Informacja o odbiorcach danych osobowych
Państwa dane osobowe nie są przekazywane ani udostępniane stronom trzecim. Okoliczność ta nie wpływa na obowiązki Administratora wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Powierzenie przetwarzania
Korzystamy wyłącznie z usług takich podmiotów przetwarzających, które zapewniają wystarczające gwarancje odpowiedniej ochrony zebranych przez nas danych osobowych. Są to np. hostingodawca, operator poczty elektronicznej, firma zarządzająca siecią komputerową, podwykonawcy wykonujący usługi zintegrowane z serwisem administratora (np.operator obsługujący wysyłkę smsów).
Przekazywanie do państw trzecich
Nie przekazujemy żadnych danych osobowych do państw trzecich.
Prawa właścicieli danych osobowych
Osoba, której dane dotyczą uprawniona jest do żądania:
dostępu do danych, które jej dotyczą;
sprostowania danych, które jej dotyczą;
usunięcia danych, które jej dotyczą
ograniczenia przetwarzania danych, które jej dotyczą
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych
przeniesienia danych osobowych
Ponadto, w przypadku w którym przetwarzanie przez Administratora odbywa się na podstawie zgody udzielonej przez właściciela danych osobowych, osobie tej przysługuje prawo cofnięcia zgody (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które odbywało się przed jej wycofaniem).
Osoba, której dane dotyczą, uprawniona jest do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Polityka plików "cookies"
Pliki cookies wykorzystywane w naszym serwisie mogą zawierać dane osobowe w postaci numeru IP, których jednak z uwagi na wykorzystanie zanonimizowane Administrator nie zapisuje i nie przechowuje. Prosimy o zapoznanie się z polityką plików cookies dostępną tutaj.
Podstawy prawne przetwarzania danych
Podstawą prawną przetwarzania przez nas Państwa danych jest:
wykonanie umowy, której jesteście Państwo stroną lub podjęcie działań na Państwa żądanie;
wykonywanie obowiązków prawnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa;
niezbędność przetwarzania do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów którymi są:
świadczenie Państwu usług drogą elektroniczną;
egzekwowanie zasad przestrzegania Regulaminu;
przechowywanie danych w celach archiwalnych, dochodzenia roszczeń lub ochrony przed nimi;
prowadzenie anonimowych statystyk w celu poprawy naszych usług.
zgoda wyrażona przez Państwa na przetwarzanie Państwa danych w określonym i wskazanym celu.
Dobrowolność podania danych osobowych
Podanie przez Państwa swoich danych osobowych jest zawsze dobrowolne. Jednocześnie jest ono jednak niezbędne dla potrzeb komunikacji z Państwem i świadczenia usług, w tym także zawarcia oraz prawidłowego wykonania przez nas umowy.
Jak zapewniamy bezpieczeństwo Państwa danych?
Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe były w naszych systemach odpowiednio zabezpieczone. Wdrożyliśmy szereg rozwiązań, aby zapewnić bezpieczeństwo Państwa danych. Oto przykłady:
Wszystkie połączenia z naszym API oraz panelem webowym są obligatoryjnie szyfrowane za pomocą protokołu HTTPS, aby zapewnić bezpieczeństwo transmisji danych i chronić je przed nieautoryzowanym dostępem;
Wszystkie klucze integracyjne są przechowywane w formie zaszyfrowanej, co zapewnia ich poufność oraz chroni przed nieautoryzowanym dostępem;
Hasła do kont użytkowników nie są przechowywane w formie jawnej. Wszystkie hasła są zabezpieczone poprzez zastosowanie silnych funkcji hashujących, które uniemożliwiają ich odtworzenie do pierwotnej formy hasła;
Używamy oprogramowania antywirusowego;
Regularnie aktualizujemy zabezpieczenia oraz przeprowadzamy testy bezpieczeństwa, aby chronić nasze systemy przed potencjalnymi zagrożeniami;
Na bieżąco monitorujemy systemy informatyczne i stosujemy procedury bezpieczeństwa;
Wdrożyliśmy także procedurę na wypadek wystąpienia naruszenia ochrony danych osobowych;
Ograniczamy dostęp do danych osobowych. Mają go tylko pracownicy i współpracownicy wFirma, którzy ich potrzebują w celu ich przetworzenia. Każda osoba mająca taki dostęp jest zobowiązana do zachowania ścisłej poufności, a w przypadku niewypełnienia tych zobowiązań może ponieść konsekwencje, łącznie z zakończeniem współpracy.
Poinformujemy Państwa o każdym zdarzeniu związanym z przetwarzaniem Państwa danych, jeżeli stwierdzimy, że powoduje ono wysokie ryzyko naruszenia Państwa praw i wolności.
Jak długo przechowujemy Państwa dane?
Przechowujemy Państwa dane w obszarze EOG tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji celów, dla których zostały zebrane i dopóki mamy do tego podstawę prawną.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do prawidłowego wykonania zawartych umów, a także po ich zakończeniu do czasu upływu okresów przedawnienia.
W przypadku wystawienia faktury VAT Państwa dane osobowe będą przechowywane nie krócej niż przez 5 lat ze względu na wymogi podatkowe i rachunkowe.
Jeżeli korzystają Państwo z usług elektronicznych, Państwa dane będą przetwarzane przez cały czas trwania usługi oraz do 5 lat od jej zakończenia (przedawnienia podatkowe - chyba że dobrowolnie usuną Państwo swoje konto z serwisu do czego mają Państwo prawo w każdym momencie.
Dane osobowe przetwarzane na podstawie Państwa zgody przetwarzamy do momentu cofnięcia zgody lub wyrażenia sprzeciwu odnośnie przetwarzania danych równoznaczne z usunięciem konta w serwisie jeśli jest posiadane.
W przypadku danych osobowych przetwarzanych w ramach serwisów społecznościowych, Pani/Pana dane będą przetwarzane przez cały czas trwania prawnie uzasadnionego interesu Administratora, danych serwisów społecznościowych albo Pani/Pana konta w tym serwisie.
Dane, których obowiązek przechowywania wynika z ustawy, przechowujemy zgodnie z wymogami zawartymi w odpowiednich przepisach.
Dane, które przechowywane są w celu dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi, przechowywane są maksymalnie do upływu okresu przedawnienia roszczeń.
Pozostałe dane są przez nas usuwane niezwłocznie po wygaśnięciu celu, w jakim zostały zebrane a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, niezwłocznie po jej wycofaniu.
Czy profilujemy dane osobowe?
Nie. Dane osobowe nie są przez nas profilowane ani wykorzystywane w celach innych niż wymienione w niniejszej polityce prywatności.
Logi serwera
Korzystanie z Serwisu jest związane z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest Serwis. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera, które zapisywane są i przechowywane na serwerze.
Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzysta użytkownik.
Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi użytkownikami korzystającymi z Serwera i nie są wykorzystywane przez Administratora w celu identyfikacji Użytkowników.
Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania Serwerem, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.
Sposób kontaktu w sprawach uzyskania informacji o przetwarzaniu Państwa danych osobowych
Możecie się Państwo z nami skontaktować pod adresem:
Web INnovative Software Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Bierutowska 57-59, 51-317 Wrocław; adres e-mail: biuro@wfirma.pl
Zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu
Na zmiany w polityce ochrony prywatności serwisu może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach poinformujemy Państwa poprzez zamieszczenie informacji w zakładce polityka prywatności na głównej stronie serwisu.