Bezpieczeństwo danych osobowych
System działa zgodnie z wymogami jakie stawiają ustawa o ochronie danych osobowych oraz rozporządzenia wykonawcze określające wymogi dla systemów informatycznych, w których przetwarzane są dane osobowe.
Ochrona przetwarzania danych osobowych
Dbając o bezpieczeństwo wFirma.pl umożliwia:
- szyfrowaną transmisję danych,
- zabezpieczenie dostępu do systemu hasłem co najmniej 8 znakowym, które może ulegać zmianie co 30 dni jak również udostępnia możliwość bezpiecznego dwuetapowego logowania,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa danych przechowywanej na serwerze znajdującym się na terenie Europejskiego Obszaru Gosporadczego,
- formalne powierzenie przetwarzania danych osobowych na podstawie pisemnej umowy,
- kontrolę zapisów dzięki automatycznemu odnotowywaniu informacji o tym jakie dane i przez kogo zostały wprowadzone do systemu.
Raporty RODO
Ponadto program daje możliwość użytkownikom serwisu sporządzenia i wydrukowania dla każdej osoby, której dane są przetwarzane w wFirma.pl, raportu RODO zawierającego informacje dotyczące:
- daty pierwszego wprowadzenia danych do systemu administratora danych oraz ich treści,
- identyfikatora użytkownika wprowadzającego te dane,
- źródła danych w przypadku zbierania danych nie od osoby, której one dotyczą,
- odbiorców danych, którym dane osobowe zostały udostępnione,
- sprzeciwu.