0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Dodatki w systemie wfirma.pl - jak je uruchomić?

  • dodatki

Wielkość tekstu:

Dodatki dostępne w systemie wFirma

W ramach dostępnych pakietów użytkownik systemu ma możliwość wykupu następujących dodatków: 

  • Usługa autoryzacji wysyłki JPK,
  • Integrator e-commerce,
  • Magazyn,
  • Kadry, płace i ubezpieczenia.

Istnieje możliwość weryfikacji aktualnie wykupionych dodatków w zakładce USTAWIENIA » MÓJ PAKIET » AKTYWNE DODATKI » ZOBACZ DODATKI.

Jakie są wymagania, aby kupić dodatki w systemie wFirma? 

Usługa autoryzacji wysyłki JPK

Aby wykupić dodatek Usługa autoryzacji wysyłki JPK w pierwszej kolejności należy:

  • zweryfikować dane firmy poprzez wykonanie jednorazowego przelewu z konta bankowego na dane wFirma. Instrukcja, jak zweryfikować firmę znajdują się w artykule: Weryfikacja firmy.

  • złożyć w urzędzie skarbowym egzemplarz UPL-1, które należy przygotować zgodnie ze wskazówkami opisanymi w artykule: E-deklaracje (punkt: Upoważnienie UPL-1).

  • Następnie należy zaakceptować regulamin i zaznaczyć pole o dostarczeniu pisma UPL-1 do urzędu w zakładce USTAWIENIA » PODATKI » E-DEKLARACJE.

Użytkownik oznaczony jako podatnik zwolniony z VAT ma również możliwości skorzystania z usługi autoryzacji JPK bowiem obowiązek wysyłki struktur JPK na żądanie obejmuje zarówno czynnych podatników VAT, jak również zwolnionych.

Integrator e-commerce

Aby wykupić dodatek Integrator e-commerce niezbędne jest posiadanie pakietu “Księgowość online + magazyn” lub “Fakturowanie + magazyn”. 

Kadry, płace i ubezpieczenia

W celu wykupienia dodatku Kadry, płace i ubezpieczenia nie ma potrzeby spełnienia dodatkowych warunków. 

Dodatki są automatycznie dopasowywane do czasu trwania aktualnego pakietu. Jeśli okres ważności aktualnego pakietu jest krótszy niż miesiąc to razem z dodatkiem do koszyka zakupów dołączany jest aktualnie posiadany pakiet na okres dodatkowego miesiąca (Księgowość online lub Fakturowanie).

Wykup dodatku Integrator e-commerce

Dodatek Integrator e-commerce wymaga dodatku Magazyn. W momencie wybrania dodatku Integrator e-commerce bez posiadanego dodatku Magazyn, system automatycznie dołączy brakujący dodatek do koszyka. 

Dodatek Integrator e-commerce można zakupić w zakładce START » PAKIETY I DODATKI » DODATKI poprzez wybranie ilości aukcji i transakcji oraz naciśnięcie przycisku DODAJ.

                                                                                 dodatki wFirma - integrator ecommerce

Po dodaniu dodatku do koszyka należy wybrać preferowaną formę płatności. W sekcji METODA PŁATNOŚCI, zostanie wskazana przez system ostatnio użyta forma płatności. Można ją dowolnie zmienić przy użyciu opcji ZMIEŃ METODĘ PŁATNOŚCI. Po jej wybraniu należy wybrać przycisk PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI i sfinalizować płatność.

                                                                                 dodatki wFirma - wybór metody płatności

 

Wykup usługi autoryzacji wysyłki JPK 

Usługę autoryzacji wysyłki JPK można kupić w zakładce START » PAKIETY I DODATKI » DODATKI poprzez najechanie kursorem na pole Usługa autoryzacji wysyłki JPK oraz po naciśnięciu przycisku DODAJ

                                                                                dodatki wFirma - usługa autoryzacji JPK

Po dodaniu dodatku do koszyka należy wybrać preferowaną formę płatności. W sekcji METODA PŁATNOŚCI, zostanie wskazana przez system ostatnio użyta forma płatności. Można ją dowolnie zmienić przy użyciu opcji ZMIEŃ METODĘ PŁATNOŚCI. Po jej wybraniu należy wybrać przycisk PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI i sfinalizować płatność.

 

                                                                                  Autoryzacja JPK - dodatki wFirma

Wykup dodatku Kadry, płace i ubezpieczenia

Dodatek Kadry, płace i ubezpieczenia lub Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem kupuje się w zakładce START » PAKIETY I DODATKI  poprzez najechanie kursorem na pole Kadry, płace i ubezpieczenia oraz po naciśnięciu przycisku DODAJ.

                                                                            dodatki wFirma - kadry i płace
W przypadku chęci zakupienia dodatku Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem należy włączyć opcję ASYSTENT oraz nacisnąć przycisk DODAJ.

 

Po dodaniu dodatku do koszyka należy wybrać preferowaną formę płatności. W sekcji METODA PŁATNOŚCI, zostanie wskazana przez system ostatnio użyta forma płatności. Można ją dowolnie zmienić przy użyciu opcji ZMIEŃ METODĘPŁATNOŚCI. Po jej wybraniu należy wybrać przycisk PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI i sfinalizować płatność.

                                                                             

Wykup dodatku Magazyn 

Dodatek Magazyn można kupić w zakładce START » PAKIETY I DODATKI » DODATKI poprzez najechanie kursorem na pole Magazyn oraz po naciśnięciu przycisku DODAJ

                                                                            dodatki wFirma - magazyn

Po dodaniu dodatku do koszyka należy wybrać preferowaną formę płatności. W sekcji METODA PŁATNOŚCI, zostanie wskazana przez system ostatnio użyta forma płatności. Można ją dowolnie zmienić przy użyciu opcji ZMIEŃ METODĘ PŁATNOŚCI. Po jej wybraniu należy wybrać przycisk PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI i sfinalizować płatność.

 

Wykup dodatku Rzetelny Kontrahent

Dodatek Rzetelny Kontrahent można kupić w zakładce START » PAKIETY I DODATKI » DODATKI poprzez wybranie liczby weryfikacji oraz naciśnięciu przycisku DODAJ

                                                                              

Po dodaniu dodatku do koszyka należy wybrać preferowaną formę płatności. W sekcji METODA PŁATNOŚCI, zostanie wskazana przez system ostatnio użyta forma płatności. Można ją dowolnie zmienić przy użyciu opcji ZMIEŃ METODĘ PŁATNOŚCI. Po jej wybraniu należy wybrać przycisk PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI i sfinalizować płatność.

                                                                             

 

Wykup dodatku Zwiększenie limitów API wFirma

Dodatek Zwiększenie limitów API wFirma jest dedykowany użytkownikom, którzy korzystają z zewnętrznych integracji z systemem wFirma. Jeśli podczas pobierania danych do systemu wFirma poprzez zewnętrzne integracje, użytkownik trafi na limity API, może je zwiększyć wykupując jeden z wariantów wspomnianego dodatku:

  • Wariant Big - dwukrotnie zwiększa limit zapytań, które może wysłać użytkownik,
  • Wariant Extra - trzykrotnie zwiększa limit zapytań, które może wysłać użytkownik.

Dodatek Zwiększenie limitów API wFirma można zakupić na 30 dni w zakładce START » PAKIETY I DODATKI » DODATKI poprzez wybranie odpowiadającego użytkownikowi wariantu oraz naciśnięcie przycisku DODAJ.

Dodatki - Zwiększenie limitów

Po dodaniu dodatku do koszyka należy wybrać preferowaną formę płatności. W sekcji METODA PŁATNOŚCI, zostanie wskazana przez system ostatnio użyta forma płatności. Można ją dowolnie zmienić przy użyciu opcji ZMIEŃ METODĘ PŁATNOŚCI. Po jej wybraniu należy wybrać przycisk PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI i sfinalizować płatność.

Jak zaksięgować zakup dodatków w kosztach?

Wydatek za zakup dodatku stanowi koszt uzyskania przychodu. W ciągu kliku dni od zaksięgowania wpłaty na koncie użytkownika pojawi się faktura za jego zakup, w zakładce USTAWIENIA » DANE PODSTAWOWE » HISTORIA FAKTUR. Zostanie ona również wysłana na adres e-mail. 

Fakturę za zakup dodatków księguje się przez zakładkę WYDATKI » DODAJ » FAKTURA VAT jako rodzaj wydatku INNE WYDATKI ZWIĄZANE Z DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ.

Szczegóły księgowania faktury otrzymanej od wFirma zostały opisane szerzej w artykule: Jak zaksięgować fakturę od wFirma?

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów