0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Wysyłanie wiadomości za pomocą funkcji Asysty w systemie wFirma dla biur

Wielkość tekstu:

Wsparcie techniczne użytkowników korzystających z systemu wFirma dla Biur Rachunkowych jest realizowane w ramach funkcji Asysty i dostępne jest po zakupieniu dodatku. Szef biura ma możliwość zadania pytania, a do dyspozycji jest dedykowany zespół specjalistów doskonale znających specyfikę pracy biur rachunkowych. Pytanie może zostać wysłane z konta biura rachunkowego i z konta klienta. Zwracając uwagę na łatwy dostęp do funkcji Asysty jest ona dostępna z 3 poziomów w systemie.

Pytanie do ekspertów serwisu może wysłać wyłącznie szef biura.

Funkcja Asysty na koncie z pakietem dla biur

Wysłanie wiadomości do eksperta możliwe jest poprzez:

  • wybranie opcji POMOC znajdującej się pod ikoną ze znakiem zapytania"?", która jest dostępna w menu w prawym górnym rogu ekranu obok ikony użytkownika. W oknie które się pojawi, należy wybrać opcję ZADAJ PYTANIE;

zapytaj eksperta - Poproś o pomoc

  •  kliknięcie ikony użytkownika, która znajduje się w prawym, górnym rogu ASYSTA » UTWÓRZ SPRAWĘ;

zapytaj eksperta - utwórz sprawę

  •  przejście do zakładki START » ASYSTA » UTWÓRZ SPRAWĘ.

zapytaj eksperta - jak utworzyć sprawę

Tworzenie sprawy przy wykorzystaniu funkcji Asysty

Po kliknięciu przycisku UTWÓRZ SPRAWĘ:

  • W polach Imię i Nazwisko należy wprowadzić dane osoby, która kieruje pytanie, jeśli nie zostały uzupełnione wcześniej w Ustawieniach systemu,

  • Pole Temat pytania umożliwia wpisanie tematu sprawy. Temat sprawy ważny jest zarówno dla ekspertów, którzy otrzymują daną sprawę, a także dla Użytkownika, ponieważ odpowiednio sformułowany temat pozwoli w łatwy sposób odszukać sprawę w archiwum wiadomości.

  • W polu Treść pytania  należy szczegółowo opisać problem lub zagadnienie, którego dotyczy zapytanie. Jeśli w analizie sprawy pomocne okazać się mogą pliki lub zrzuty ekranu można je załączyć poprzez wybranie opcji Załącz pliki.

zapytaj eksperta - okno wysyłki wiadomości

 W celu załączenia pliku z komputera należy go zaznaczyć i przeciągnąć na wyznaczone pole.

zapytaj eksperta - dodawanie załączników do wiadomości

Drugim rozwiązaniem jest kliknięcie opcji WYBIERZ i wybranie pliku z dysku komputera.

zapytaj eksperta - dodawanie załączników do wiadomości

Wysyłanie utworzonej sprawy do eksperta

W celu wysłania przygotowanej sprawy do eksperta należy kliknąć opcję WYŚLIJ.

Zamknięcie okna zgłoszenia możliwe jest poprzez wybranie ikony x, która znajduje się w prawym, górnym rogu okna lub poprzez kliknięcie opcji ANULUJ.

W systemie możliwe jest zapisanie roboczej wersji sprawy poprzez kliknięcie opcji ZAPISZ WERSJĘ ROBOCZĄ. W ten sposób treść wiadomości zostanie zapisana nawet po zamknięciu okna.

zapytaj eksperta - wysyłka wiadomości lub zapis wersji roboczej

Treść wersji roboczej będzie widoczna przy ponownym wybraniu opcji UTWÓRZ SPRAWĘ.

Wysłana sprawa będzie widoczna w zakładce START » ASYSTA.

zapytaj eksperta - lista spraw

Każda sprawa posiada indywidualny numer, który widoczny jest w kolumnie Numer sprawy. W kolumnie Ostatnia aktywność wyświetlona jest godzina i data ostatniej dokonywanej zmiany w sprawie.

Odpowiedź eksperta na sprawę

Po otrzymaniu odpowiedzi od eksperta będzie widoczna czerwona ikona przy awatarze Użytkownika, gdzie po kliknięciu na nią należy przejść do Asysta.

 zapytaj eksperta - odpowiedzi

Podgląd wiadomości będzie możliwy z poziomu zakładki START » ASYSTA. Nowa wiadomość będzie miała pogrubiony tytuł i będzie przy niej widoczna ikona dymka.

zapytaj eksperta - odpowiedzi

 

Po kliknięciu w tytuł sprawy zostaną wyświetlone treści korespondencji. Z poziomu podglądu sprawy możliwe jest wysłanie kolejnej wiadomości, poprzez wpisanie treści w pole TWOJA WIADOMOŚĆ » WYŚLIJ.

zapytaj eksperta - szczegóły wiadomości

Oznaczanie wiadomości jako przeczytanej

Wiadomość otrzymana od eksperta będzie oznaczona jako nowa do momentu, gdy nie zostanie udzielona na nią odpowiedź lub, gdy nie zostanie oznaczona jako przeczytana. W celu oznaczenia sprawy jako przeczytanej należy zaznaczyć pole przy danej sprawie i wybrać opcję OZNACZ JAKO PRZECZYTANE.

zapytaj eksperta - odczytywanie wiadomości

Archiwizacja sprawy

Sprawy, które zostały już zakończone można zarchiwizować. W tym celu należy zaznaczyć sprawę i wybrać opcję ARCHIWIZUJ.

 zapytaj eksperta - odczytywanie wiadomości

 

Po wykonaniu tej czynności sprawa będzie widoczna, gdy w filtrze Status archiwizacji zostanie ustawiona wartość "archiwizowane". Po wybraniu we wspomnianym filtrze pustej wartości wyświetlone zostaną wszystkie sprawy. Sprawa zarchiwizowana oznaczona będzie ikoną księgi.

zapytaj eksperta - odczytywanie wiadomości

Wybranie w filtrze wartości “niearchiwizowane” umożliwia wyświetlenie wszystkich aktualnych spraw.

Odpłatność funkcji Asysty

Funkcja Asysty jest od 1 września 2025 roku odpłatnym dodatkiem, którego cena wynosi 50 zł netto miesięcznie.

Funkcja Asysty a zawarcie współpracy z Partnerem wdrożeniowym

W zamian opcji Asysty możliwe jest zawarcie stałej współpracy z firmą wdrożeniową na wsparcie w obsłudze systemu wFirma. Lista partnerów wdrożeniowych znajduje się w katalogu na stronie: Firmy wdrażające system wFirma

Po zawarciu umowy o współpracę, wybrany przez biuro Partner wdrożeniowy wyśle zaproszenie do podpięcia go w module komunikacji wewnątrz systemu.

zapytaj eksperta - współpraca z partnerem wdrożeniowym

Akceptacja zaproszenia możliwa jest również z poziomu ustawień konta, w sekcji USTAWIENIA » MOJA FIRMA » OPIEKUN WDROŻENIOWY » SPRAWDŹ ZAPROSZENIA. Aby zaakceptować zaproszenie od wdrożeniowca należy zaznaczyć go na liście i wybrać z menu opcję ZAAKCEPTUJ.

zapytaj eksperta - współpraca z partnerem wdrożeniowym

 

Zawarcie współpracy z wybranym Partnerem wdrożeniowym i powyższa akceptacja jego podłączenia, skutkuje zakończeniem wsparcia poprzez zespół wFirma.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów