Historia aktywności w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych to funkcja, która pozwala na śledzenie zmian dokonanych w danych przez poszczególnych użytkowników. Dzięki temu administratorzy biura rachunkowego mogą kontrolować pracę swoich pracowników i w razie potrzeby identyfikować nieprawidłowości.
Historia aktywności użytkowników
Sprawdzenie dokonanych zmian w systemie i podgląd historii aktywności możliwe jest w zakładce USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY » HISTORIA AKTYWNOŚCI. Szef biura rachunkowego i pracownicy z uprawnieniami opiekuna w widocznym panelu mają wgląd do informacji, który użytkownik dokonywał zmian - wraz z wyszczególnioną godziną oraz ich opisem.
Dodatkowo możliwe jest skorzystanie z wyszukiwarki w historii aktywności. Aby skorzystać z wyszukiwarki należy w oknie SZUKAJ podać imię, nazwisko lub adres e-mail dodanego użytkownika, lub numer danego dokumentu, po kliknięciu w ikonę LUPY widoczne będą wyniki wyszukiwania z listy historii aktywności.
Pod tabelą użytkownik ma również możliwość posegregować aktywności według określonych filtrów:
- użytkownika dokonującego zmian,
- rodzaju operacji,
- obiektu.
Zabieg ten ułatwi wgląd szefowi biura rachunkowego w dokonywane zmiany i działania.
Szef biura rachunkowego może także skorzystać z funkcji dodatkowych filtrów - wówczas będzie miał możliwość samodzielnie wpisać frazę lub datę, aby skonkretyzować wyszukiwanie interesujących go działań.
Historia aktywności dotycząca pakietów z pełną księgowością
Użytkownicy którzy posiadają pakiet pełnej księgowości mają również możliwość monitorowania aktywności czynności dokonywanych w odniesieniu do:
- planu kont,
- schematów księgowych,
- sprawozdań finansowych oraz czynności związane ze schematami dotyczącymi sprawozdań finansowych
- bilansu otwarcia
- schematów zamknięcia roku oraz zaliczki na CIT
Czynności jakie można monitorować dla planu kont:
- dodanie konta [numer konta],
- usunięcie konta [numer konta],
- modyfikacja konta [numer konta].
Czynności jakie można monitorować dla schematów księgowych:
- dodanie schematu księgowego [nazwa],
- powielenie schematu księgowego [nazwa],
- usunięcie schematu księgowego [nazwa],
- modyfikacja schematu księgowego [nazwa].
Czynności jakie można monitorować w odniesieniu do sprawozdań finansowych:
- dodanie Bilansu / Rachunku zysków i strat / e-Sprawozdania
- modyfikacja Bilansu / Rachunku zysków i strat / e-Sprawozdania
- usunięcie Bilansu / Rachunku zysków i strat / e-Sprawozdania
- zatwierdzenie Bilansu / Rachunku zysków i start / e-Sprawozdania
Czynności jakie można monitorować w odniesieniu do bilansu otwarcia:
- dodanie Bilansu otwarcia
- modyfikacja Bilansu otwarcia
- usunięcie Bilansu otwarcia
Czynności jakie można monitorować w odniesieniu do schematów zamknięcia roku oraz zaliczki na CIT
- dodanie schematu zamknięcia roku / zaliczki na CIT
- modyfikacja schematu zamknięcia roku / zaliczki na CIT
- powielenie schematu zamknięcia roku
- usunięcie schematu zamknięcia roku / zaliczki na CIT