0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Historia aktywności w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych

Wielkość tekstu:

Historia aktywności w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych to funkcja, która pozwala na śledzenie zmian dokonanych w danych przez poszczególnych użytkowników. Dzięki temu administratorzy biura rachunkowego mogą kontrolować pracę swoich pracowników i w razie potrzeby identyfikować nieprawidłowości.

Historia aktywności użytkowników

Sprawdzenie dokonanych zmian w systemie i podgląd historii aktywności możliwe jest w zakładce USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY » HISTORIA AKTYWNOŚCI. Szef biura rachunkowego i pracownicy z uprawnieniami opiekuna w widocznym panelu mają wgląd do informacji, który użytkownik dokonywał zmian - wraz z wyszczególnioną godziną oraz ich opisem.

Historia aktywności w systemie - do czego może służyć?

Dodatkowo możliwe jest skorzystanie z wyszukiwarki w historii aktywności. Aby skorzystać z wyszukiwarki należy w oknie SZUKAJ podać imię, nazwisko lub adres e-mail dodanego użytkownika, lub numer danego dokumentu, po kliknięciu w ikonę LUPY widoczne będą wyniki wyszukiwania z listy historii aktywności.

Pod tabelą użytkownik ma również możliwość posegregować aktywności według określonych filtrów:

  • użytkownika dokonującego zmian,
  • rodzaju operacji,
  • obiektu.

Zabieg ten ułatwi wgląd szefowi biura rachunkowego w dokonywane zmiany i działania.

Historia aktywności w systemie - filtry

Szef biura rachunkowego może także skorzystać z funkcji dodatkowych filtrów - wówczas będzie miał możliwość samodzielnie wpisać frazę lub datę, aby skonkretyzować wyszukiwanie interesujących go działań.

Historia aktywności w systemie - dodatkowe filtry

Historia aktywności dotycząca pakietów z pełną księgowością

Użytkownicy którzy posiadają pakiet pełnej księgowości mają również możliwość monitorowania aktywności czynności dokonywanych w odniesieniu do: 

  • planu kont, 
  • schematów księgowych,
  • sprawozdań finansowych oraz czynności związane ze schematami dotyczącymi sprawozdań finansowych 
  • bilansu otwarcia
  • schematów zamknięcia roku oraz zaliczki na CIT

Czynności jakie można monitorować dla planu kont:

  • dodanie konta [numer konta],
  • usunięcie konta [numer konta],
  • modyfikacja konta [numer konta].

Czynności jakie można monitorować dla schematów księgowych:

  • dodanie schematu księgowego [nazwa],
  • powielenie schematu księgowego [nazwa],
  • usunięcie schematu księgowego [nazwa],
  • modyfikacja schematu księgowego [nazwa].

Czynności jakie można monitorować w odniesieniu do sprawozdań finansowych:

  • dodanie Bilansu / Rachunku zysków i strat / e-Sprawozdania
  • modyfikacja Bilansu / Rachunku zysków i strat / e-Sprawozdania
  • usunięcie Bilansu / Rachunku zysków i strat / e-Sprawozdania
  • zatwierdzenie Bilansu / Rachunku zysków i start / e-Sprawozdania

Czynności jakie można monitorować w odniesieniu do bilansu otwarcia: 

  • dodanie Bilansu otwarcia 
  • modyfikacja Bilansu otwarcia
  • usunięcie Bilansu otwarcia

Czynności jakie można monitorować w odniesieniu do schematów zamknięcia roku oraz zaliczki na CIT

  • dodanie schematu zamknięcia roku / zaliczki na CIT
  • modyfikacja schematu zamknięcia roku / zaliczki na CIT
  • powielenie schematu zamknięcia roku 
  • usunięcie schematu zamknięcia roku / zaliczki na CIT

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów