Pakiet z Asystentem to nielimitowany dostęp do wiedzy ekspertów księgowych i/lub kadrowych którzy oprócz wskazania technicznej ścieżki poruszania się po systemie służą wsparciem w problemach księgowych i / lub kadrowych.
W jakim pakiecie dostępny jest Asystent?
Asystent księgowy jest dostępny w pakiecie Księgowość online z Asystentem.
Natomiast asystent kadrowy jest dostępny w pakiecie Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem
Użytkownicy mogą korzystać ze wsparcia obu asystentów jednocześnie posiadając pakiet Księgowość online z Asystentem + Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem. Pakiet ten może być rozbudowany również o dodatek magazynowy.
Pakiet z Asystentem dla użytkowników posiadających aktywny pakiet
Dostęp do wsparcia Asystenta możliwy jest z trzech miejsc w systemie:
po kliknięciu w ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu okna obok ikony użytkownika systemu (awatar),
z poziomu ikony użytkownika systemu,
w zakładce START » WIADOMOŚCI.
Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc Asystenta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania w prawym górnym rogu okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:
przejście do artykułów pomocy wskazujących ścieżki poruszania się po systemie,
zadanie pytania eksportowi technicznemu,
rozpoczęcie konwersacji z Asystentem Księgowym lub Asystentem Kadrowym.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu użytkownika, czyli historia zadawanych pytań
Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję WIADOMOŚCI. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.
Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z Asystentem.
Dostęp do wsparcia Asystenta z poziomu zakładki START
Zapytanie do Asystenta można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.
W tym miejscu znajduje się również historia korespondencji z Asystentem.
Nieaktywny pakiet a wsparcie Asystentów
Brak aktywnego pakietu uniemożliwia skorzystanie ze wsparcia Asystenta. Nie wyklucza natomiast możliwości zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas pojawi się okno, w którym użytkownik, jeśli nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie w proponowanych artykułach, ma możliwość skontaktowania się z ekspertem.
Zmiana pakietu Księgowość online / Kadry, płace i ubezpieczenia na pakiet z Asystentem księgowym / kadrowym
Jeśli użytkownik posiada pakiet Księgowość online lub Kadry, płace i ubezpieczenia, ale bez dostępu do asystenta to nic nie stoi na przeszkodzie, aby w dowolnym momencie jednorazowo, bezpłatnie przejść na pakiet z asystentem. Spowoduje to jednorazowe przedłużenie Asystenta na okres równy aktualnie użytkownemu pakietowi. Przy kolejnym przedłużeniu pakietu będzie jednak wymagana za niego płatność zgodnie z przyszłym okresem przedłużenia. Aby aktywować asystenta należy przejść do zakładki Pakiety i dodatki. Następnie należy przy kaflu Kadry, płace i ubezpieczenia lub / i Księgowość online zaznaczyć pole Asystent i kliknąć na przycisk Przejdź.
Po zmianie na pakiet z asystentem nie ma możliwości powrotu do pakietu bez Asystenta, nawet po zakończeniu okresu trwania pakietu - zmiana jest nieodwracalna, na co użytkownik zgadza się klikając na przycisk Tak, konwertuj konto.
Spowoduje to dodanie asystenta z okresem zgodnym okresowi trwania aktualnego pakietu do konta użytkownika.