Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Zbiorcze generowanie wydruków w biurze rachunkowym

Wielkość tekstu:

W systemie wFirma dla Biur Rachunkowych istnieje możliwość szybkiego wygenerowania zbiorczych wydruków dla wybranych firm, a nawet dla wszystkich firm naraz. Dla oszczędności miejsca, pliki mogę być pobrane do jednego pliku PDF który w prosty sposób można przesłać mailowo klientowi.

Zbiorcze generowanie wydruków z listy firmy

Zbiorcze generowanie wydruków możliwe jest z listy firm z zakładek KSIĘGOWOŚĆ, KADRY, PODATKI. Będąc w jednej z wymienionych zakładek należy zaznaczyć firmy, dla których mają zostać one wygenerowane, a następnie z górnego paska menu wybrać opcję AKCJE MASOWE » GENERUJ WYDRUKI.

W oknie, które się pojawi można zdefiniować okres za jaki mają zostać wygenerowane dokumenty oraz w jakim formacie mają się one zapisać: PDF lub spakowane do ZIP.

Po wybraniu opcji GENERUJ wszystkie dokumenty dotyczące zaznaczonych pozycji zostaną automatycznie pobrane przez system.

W sytuacji gdy zostaną wybrane firmy rozliczane za pomocą KPIR bądź Ewidencji Przychodów oraz firmy rozliczane na pełnej księgowości to system podpowie do pobrania wszystkie możliwe opcje. Natomiast w zależności od danej firmy pobiorą się tylko te dokumenty, które ją dotyczą.

Zbiorcze generowanie wydruków na koncie klienta

W celu wygenerowania wydruków należy przejść bezpośrednio na konto klienta, a następnie do zakładki USTAWIENIA » INNE » WYGENERUJ WYDRUKI.

 

W pojawiającym się oknie można zdefiniować okres, za który mają zostać wygenerowane dokumenty oraz format w jakim mają one zostać zapisane: PDF lub spakowane do ZIP.

W przypadku uproszczonej księgowości widok będzie następujący:

 

W przypadku pełnej księgowości widok będzie następujący:

Po wybraniu opcji GENERUJ wszystkie dokumenty dotyczące zaznaczonych pozycji zostaną automatycznie pobrane przez system.

Generowanie wydruków z konta klienta po wygaśnięciu pakietu

Po wygaśnięciu pakietu konto klienta będzie niedostępne, lecz w panelu dostępnych firm dalej będzie ono widoczne. Natomiast pomimo braku dostępu do konta klienta, szef biura nadal ma możliwość wygenerowania dokumentów księgowych które znajdują się na jego koncie. Takie dokumenty będą archiwizowane w systemie przez okres 5-ciu lat. Aby wygenerować dokumenty, należy na liście firm zaznaczyć daną firmę i wybrać opcję GENERUJ WYDRUKI.


Drugą możliwością jest kliknięcie w nazwę firmy klienta aby wejść w szczegóły jego konta i w zakładce: START » STRONA GŁÓWNA pojawią się dwie opcje do wybrania:

  • WYGENERUJ WYDRUKI - system wygeneruje wcześniej zapisane dokumenty księgowe,
  • POBIERZ DOKUMENTY - system wygeneruje wszystkie zapisane dokumenty z CRM oraz z KADR

Po przedłużeniu pakietu wszystkie funkcje będą ponownie dostępne. 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów