Przedłużenie pakietu w systemie wFirma.pl

W sytuacji, gdy pakiet użytkownika wygasł, w celu jego przedłużenia należy przejść do zakładki USTAWIENIA » DANE PODSTAWOWE » PRZEDŁUŻ LUB ZMIEŃ PAKIET i wybrać przycisk PRZEDŁUŻ PAKIET.

Przedłużenie pakietu - ustawienia

Przedłużenie pakietu jest możliwe również przed jego wygaśnięciem.

W pierwszym kroku należy wybrać OKRES OBOWIĄZYWANIA NOWEGO PAKIETU, na jaki chcemy przedłużyć pakiet:
  • 30 dni,

  • 90 dni,

  • 180 dni,

  • 360 dni.

Przedłużenie pakietu - wybór pakietu

 

Dane do faktury uzupełniają się automatycznie na podstawie danych firmy z USTAWIEŃ. Jeżeli dane te są błędne należy je zmienić, ponieważ na tej podstawie zostanie wystawiona faktura za usługi księgowe.

Po otrzymaniu płatności wystawiana jest faktura elektroniczna, która następnie jest przesyłana na adres e-mail podany podczas rejestracji w serwisie wFirma.

Faktura będzie również dostępna z poziomu systemu wFirma w zakładce START » WIADOMOŚCI oraz w USTAWIENIA » DANE PODSTAWOWE » HISTORIA FAKTUR.

Jeżeli faktura zostanie wystawiona na błędne dane, to można wystawić notę korygującą oraz przesłać ją poprzez formularz Zapytaj eksperta. Aby kolejne faktury były wystawiane na poprawne dane, należy w zakładce USTAWIENIA » DANE PODSTAWOWE » PRZEDŁUŻ LUB ZMIEŃ PAKIET » DANE DO FAKTURY - zmienić je na poprawne.

Kolejny krok to Podsumowanie, w którym znajdują się takie dane, jak:

  • nazwa wybranego pakietu,

  • kwota do zapłaty.

Można również wybrać usługę autoryzacji wysyłki JPK. Aby włączyć ten dodatek firma musi być zweryfikowana.

Przedłużenie pakietu - akceptacja

Na kolejnym etapie należy dokonać wyboru Formy płatności:

Przedłużenie pakietu - wybór płatności

Jeżeli jednak użytkownik jest zdecydowany przedłużyć korzystanie z naszych usług, ale w oparciu o inny pakiet, należy na samym początku dokonać zmiany pakietu klikając na opcję ZMIEŃ PAKIET. Szczegółowy opis, jak zmienić pakiet w systemie wFirma, można znaleźć w artykule: Zmiana pakietu.