Użytkownicy serwisu wFirma.pl mogą liczyć na stałe, bezpłatne wsparcie techniczne. Pomoc w poruszaniu się po systemie oferują wykwalifikowani eksperci z dziedziny księgowości, kadr oraz techniczni. Wysłanie wiadomości do ekspertów możliwe jest z konta z aktywnym pakietem, jak i pakietem, którego data ważności upłynęła.
W przypadku klientów biur rachunkowych pytania związane z funkcjonowaniem systemu należy kierować bezpośrednio do biura rachunkowego które prowadzi obsługę księgo-kadrową o czym więcej w artykule: Komunikacja klient - biuro - klient
Funkcja Zapytaj Eksperta na koncie z aktywnym pakietem
Wysłanie wiadomości do eksperta możliwe jest poprzez:
- wybranie opcji POMOC, która znajduje się pod ikoną ze znakiem zapytania"?", która jest dostępna w menu w prawym górnym rogu ekranu obok ikony użytkownika. W oknie które się pojawi należy wybrać opcję POPROŚ O POMOC;
- kliknięcie ikony użytkownika, która znajduje się w prawym, górnym rogu strony, gdzie w menu należy wybrać WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ;
- przejście do zakładki START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ.
Tworzenie sprawy przy wykorzystaniu funkcji Zapytaj Eksperta
Po kliknięciu przycisku UTWÓRZ SPRAWĘ i przejściu do odpowiedniej zakładki istnieje możliwość wyszukania odpowiedzi na poszukiwane zagadnienie. Pomocna w jej odnalezieniu jest możliwość skorzystania z list rozwijanych w polach WYBIERZ KATEGORIĘ oraz WYBIERZ TEMAT. Dzięki zastosowaniu tych filtrów, wyświetlone zostaną odnośniki do artykułów najbardziej zbliżone do szukanego zagadnienia. Po kliknięciu w odnośnik, użytkownik zostanie przeniesiony do artykułu pomocy, w którym zawarte są szczegółowe informacje w danym zakresie.
W przypadku, gdy użytkownik nie odnajdzie odpowiedzi, należy na dole okna, w sekcji “Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie?” kliknąć opcję NIE, aby móc zadać pytanie Ekspertowi.
W oknie Zapytaj eksperta widoczne będą pola takie jak:
- W górnej części okna będzie dostępna możliwość przełączenia się pomiędzy kategoriami sprawy - należy przypisać kategorię pytania aby zostało ono skierowane do odpowiedniej grupy Ekspertów:
- Techniczne - w celu uzyskania wsparcia działu technicznego,
- Księgowe - w celu uzyskania pomocy eksperta księgowego,
- Kadry i ZUS - w celu uzyskania pomocy eksperta kadrowego.
- Imię i Nazwisko - należy wpisać w nie dane osoby, która kieruje zapytanie.
- Temat pytania - umożliwia wybranie propozycji tematu sprawy z listy.
- Twoje pytanie - gdzie należy wpisać treść zapytania.
Jeśli w analizie sprawy pomocne okazać się mogą pliki lub zrzuty ekranu, to należy je załączyć poprzez wybranie opcji ZAŁĄCZ PLIKI. W celu załączenia pliku z komputera należy:
- zaznaczyć plik na dysku i przeciągnąć na wyznaczone pole, lub
- wybrać opcję WYBIERZ i wybrać pliki z dysku komputera, które mają zostać załączone do sprawy.
Wysłanie utworzonej sprawy do eksperta
Przygotowaną wiadomość należy wysłać do eksperta przez kliknięcie w opcję WYŚLIJ.
Po wysłaniu, zgłoszenie będzie możliwe do podglądu z poziomu zakładki START » WIADOMOŚCI i z zakładki WIADOMOŚCI, która jest widoczna po kliknięciu w awatar Użytkownika. Każda sprawa posiada indywidualny numer, który widoczny jest w kolumnie Numer sprawy. W kolumnie Ostatnia aktywność wyświetlona jest godzina i data ostatniej dokonywanej zmiany w sprawie.
W sytuacji, gdy Użytkownik zdecyduje się na rezygnację z wysyłki sprawy okno ze zgłoszeniem zostanie zamknięte po kliknięciu ikony "x", która znajduje się w prawym, górnym rogu okna lub poprzez kliknięcie opcji ANULUJ.
W systemie możliwe jest zapisanie roboczej wersji sprawy poprzez kliknięcie opcji ZAPISZ WERSJĘ ROBOCZĄ. Treść wiadomości zostanie zapisana i będzie ponownie wyświetlona nawet, gdy okno zostanie zamknięte. Treść wersji roboczej będzie widoczna przy ponownym wybraniu opcji UTWÓRZ SPRAWĘ. Wersja robocza nie jest wysyłana do ekspertów.
Odpowiedź eksperta na sprawę
Nowa wiadomość od eksperta będzie oznaczona w systemie czerwoną ikoną przy awatarze Użytkownika. Ta sama ikona będzie widoczna przy zakładce WIADOMOŚCI. Numer wyświetlony na ikonie wskazuje, ile odpowiedzi zostało udzielonych na zgłoszenia Użytkownika.
Nowa wiadomość ma pogrubiony tytuł i widoczna jest przy niej ikona dymka. Po kliknięciu w tytuł sprawy zostaną wyświetlone treści korespondencji. Z poziomu podglądu sprawy możliwe jest wysłanie kolejnej wiadomości, poprzez wpisanie treści w pole TWOJA WIADOMOŚĆ » WYŚLIJ.
Oznaczanie wiadomości jako przeczytanej
Wiadomość otrzymana od eksperta będzie oznaczona jako nowa do momentu, gdy nie zostanie udzielona na nią odpowiedź lub, gdy nie zostanie oznaczona jako przeczytana. W celu oznaczenia sprawy jako przeczytanej należy zaznaczyć pole przy danej sprawie i wybrać opcje OZNACZ JAKO PRZECZYTANE.
Archiwizacja sprawy
Sprawy, które zostały już zakończone można zarchiwizować. W tym celu należy zaznaczyć sprawę i wybrać opcję ARCHIWIZUJ.
Po wykonaniu tej czynności sprawa będzie widoczna, gdy w filtrze Status archiwizacji zostanie ustawiona wartość "archiwizowane". Po wybraniu we wspomnianym filtrze pustej wartości wyświetlone zostaną wszystkie sprawy. Sprawa zarchiwizowana oznaczona będzie ikoną księgi.
Wybranie w filtrze wartości niearchiwizowane umożliwi wyświetlenie wszystkich aktualnych spraw.
Funkcja Zapytaj Eksperta na koncie bez ważnego pakietu
Funkcja Zapytaj Eksperta pozostaje aktywna wraz z wygaśnięciem ważności pakietu. Użytkownik systemu wFirma.pl ma stały dostęp do archiwum wysłanych zgłoszeń, a także ma możliwość utworzenia nowej sprawy. Wówczas w celu utworzenia sprawy po zalogowaniu do konta należy przejść do zakładki START » WIADOMOŚCI, a następnie wybrać opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.