Wskaźniki 2027

Wielkość tekstu:

„Wskaźniki 2027” to praktyczna ściąga dla biur rachunkowych, która zbiera w jednym miejscu najważniejsze wartości obowiązujące w 2027 roku. Materiał pozwala szybko sprawdzić limity podatkowe, wysokość minimalnego wynagrodzenia oraz stawki składek ZUS pracowników i przedsiębiorców.

 

Do pobrania:

Ściąga Wskaźniki 2027.pdf

Co znajdziesz w ściądze „Wskaźniki 2027”?

W materiale zebraliśmy najważniejsze wskaźniki przydatne w codziennej pracy biura rachunkowego, między innymi:

  • limity dla małego podatnika PIT/CIT i VAT,
  • limit dla małego podatnika VAT świadczącego usługi typu pośrednictwa,
  • limit ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych,
  • limit uprawniający do kwartalnego rozliczania ryczałtu,

i wiele więcej.

Najważniejsze wskaźniki na 2027 rok w jednym miejscu

Od 1 stycznia 2027 roku minimalne wynagrodzenie za pracę wynosi 4 950 zł brutto, natomiast minimalna stawka godzinowa przy umowie zlecenia i świadczeniu usług to 32,30 zł brutto za godzinę.

W ściądze znajduje się również zestawienie składek ZUS za pracowników z podziałem na część finansowaną przez pracodawcę i pracownika. Osobno przedstawiono preferencyjne składki ZUS przedsiębiorcy, wraz z podstawą ich wymiaru oraz wysokością poszczególnych składek.

To praktyczne zestawienie pozwala mieć najważniejsze kwoty, stawki i limity zawsze pod ręką podczas rozliczania klientów i planowania rozliczeń na kolejny rok.

Pobierz bezpłatną ściągę „Wskaźniki 2027” i miej w jednym miejscu najważniejsze limity podatkowe, wysokość płacy minimalnej oraz składki ZUS obowiązujące w 2027 roku.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów