0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

2 wyniki dla tematu: urlop-pracownika

Artykuły:

Wprowadzenie nieobecności pracownika

Wprowadzenie nieobecności pracownika odbywa się w systemie wFirma.pl w zakładce Ewidencja czasu pracy. Jak, krok po kroku, wprowadzić chorobę pracownika lub urlop wypoczynkowy? Przekonaj się czytając nasz artykuł i skorzystaj z tej przydatnej funkcji!

25 kwietnia 2023

Jak wygląda wprowadzanie nieobecności pracownika w Kadrach?

W systemie wfirma.pl nieobecności pracownika należy wprowadzać poprzez ewidencję czasu pracy. W ten sposób odbywa się wprowadzanie nieobecności, zarówno urlop wypoczynkowy jak i chorobę pracownika. Przeczytaj na ten temat!

17 września 2020

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów