Artykuły na temat biuro rachunkowe online

Założenie konta przez biuro rachunkowe

Na mojebiuro24.pl biuro rachunkowe można założyć konto w 3 prostych krokach. Wystarczy podać NIP oraz przepisać kod z obrazka. Dane dotyczące biura rachunkowego zaciągną się automatycznie. czytaj dalej

Tworzenie kont dla klientów biura rachunkowego

W celu samodzielnego utworzenia pierwszego konta dla klienta biura rachunkowego należy najechać kursorem na nazwę biura w prawym górnym rogu oraz wybrać opcję Dodaj nową firmę. czytaj dalej

Przypinanie opiekuna do klientów biura

Przypinanie opiekuna do klientów biura dostępne jest w serwisie mojebiuro24.pl. czytaj dalej

Przypinanie księgowych biura do firm

Aby przydzielić księgowego z biura do klienta, w pierwszej kolejności należy dodać z pozycji biura rachunkowego nowego użytkownika w zakładce USTAWIENIA. czytaj dalej

Udostępnienie kont klientom biura rachunkowego

Szef biura rachunkowego ma możliwość założenia, a następnie udostępnienia kont nowym klientom, którzy zwrócą się bezpośrednio do biura z zamiarem podjęcia współpracy. czytaj dalej

System uprawnień użytkowników w biurze rachunkowym

Poprzez funkcję UPRAWNIENIA administrator (szef biura) posiada możliwość dowolnego nadawania oraz zmieniania uprawnień użytkownikom (pracownikom biura). czytaj dalej

Wybór biura rachunkowego - nowy użytkownik

Przedsiębiorca poszukujący biura rachunkowego, które będzie świadczyć dla niego usługi księgowe online, może skorzystać z wyszukiwarki dostępnej w serwisie mojebiuro24.pl. czytaj dalej

Umowa z biurem rachunkowym

Po dokonaniu rejestracji w serwisie mojebiuro24.pl na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres mailowy zostanie przesłana umowa o świadczenie usług księgowych. czytaj dalej

Akceptacja zgłoszenia klienta

Aby zaakceptować lub odrzucić zgłoszenie klienta należy zaznaczyć firmę, a następnie wybrać jedną z opcji: zaakceptuj podłączenie pod biuro lub odrzuć podłączenie pod biuro. czytaj dalej

Komunikacja klient - biuro - klient

Serwis mojebiuro24.pl umożliwia łatwy i szybki kontakt biura z klientem. Cała korespondencja z klientem jest automatycznie archiwizowana w systemie. czytaj dalej