0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

O czym pamiętać przy zawieraniu umów? - ważne informacje dla biur rachunkowych

Wielkość tekstu:

Ebook „O czym pamiętać przy zawieraniu umów - ważne informacje dla biur rachunkowych” zawiera kluczowe informacje dotyczące różnych typów umów związanych z zatrudnieniem i ich aspektów prawnych.

Do pobrania:

Ebook: O czym pamiętać przy zawieraniu umów.pdf

Ebook „O czym pamiętać przy zawieraniu umów? - ważne informacje dla biur rachunkowych” - pytania i odpowiedzi

Kompendium odpowiada na pytania takie jak:

  • Czy wynagrodzenie zleceniobiorcy podlega oskładkowaniu w ramach ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Jakie są różnice między umową zlecenia a umową o dzieło z perspektywy ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych?

  • W jaki sposób są opodatkowane przychody z umowy zlecenia?

  • Co to jest umowa B2B i jakie są jej główne cechy?

  • Kiedy umowa B2B może stać się umową o pracę?

O czym pamiętać przy zawieraniu umów? - najważniejsze kwestie 

Przygotowanie kompleksowej dokumentacji dla klientów biura rachunkowego, zwłaszcza w kontekście zatrudnienia pracowników, wymaga szczególnej staranności oraz skrupulatności analizy istotnych kwestii, aby zapewnić skuteczną i bezpieczną współpracę. 

Należy zatem dokładnie określić typ umowy, czy będzie to umowa zlecenie, umowa o dzieło, a może umowa o pracę. 

Niezbędne jest uwzględnienie konsekwencji podatkowych i ubezpieczeniowych związanych z zawarciem danej umowy. Każda umowa musi być przygotowana zgodnie z prawem, w tym m.in. przepisami Kodeksu cywilnego i Kodeksu pracy. 

Ebook „O czym pamiętać przy zawieraniu umów? - ważne informacje dla Biur Rachunkowych” stanowi cenne kompendium wiedzy, które zawiera najważniejsze informacje przygotowane przez ekspertów, dzięki którym biura rachunkowe nie będą miały obaw podczas zawierania umów. Jest to dla nich obowiązkowa lektura. Pobierz darmowy ebook i dowiedz się więcej!

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów