Ebook „Współpraca z klientem w wFirma dla Biur Rachunkowych” to kompleksowy przewodnik dla biur rachunkowych, które korzystają z systemu wFirma i chcą w pełni wykorzystać możliwości współpracy z klientami w jednym, zintegrowanym środowisku.
Co wyjaśniamy w ebooku „Współpraca z klientem w systemie wFirma”?
W kompendium, odpowiedzieliśmy na pytania takie jak:
- Jak utworzyć konto dla klienta i przypiąć je do biura rachunkowego?
- W jaki sposób udostępnić klientowi dostęp do systemu i jakie korzyści z tego wynikają?
- Jak skonfigurować widoczność modułów i ograniczyć uprawnienia przedsiębiorcy?
- Jak wysyłać zbiorcze powiadomienia do klientów biura rachunkowego?
- Jak działa proces akceptacji wersji roboczych wydatków?
- Jak skutecznie komunikować się z klientem w systemie wFirma?
Współpraca z klientem w systemie wFirma – co warto wiedzieć?
Dzięki pracy w jednym systemie z klientem, biuro rachunkowe może znacząco zwiększyć efektywność oraz usprawnić organizację procesów, takich jak dostarczanie dokumentów czy komunikacja z klientami. Centralizacja danych i automatyzacja wybranych zadań pozwala na oszczędność czasu oraz eliminację wielu manualnych operacji.
Pobierz darmowy ebook i zoptymalizuj współpracę z klientami już dziś!