0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Integracja systemu wFirma ze sklepami internetowymi

Wielkość tekstu:

Integracja ze sklepami internetowymi - ogólne informacje

Istnieje możliwość integracji systemu wFirma z zewnętrznymi platformami sklepów internetowych. Dzięki integracji można zautomatyzować proces wystawiania dokumentów sprzedażowych w systemie po odnotowaniu zamówienia od klienta sklepu.

Poniższe integrację były wykonane po stronie sklepów bez naszego udziału. Większość z opisanych platform nie przeprowadziła integracji z naszym magazynem, ograniczając się wyłącznie do wystawiania dokumentów sprzedażowych.

Dostępne integracje:

  • Shoper,
  • Clickshop,
  • Redcart.

Integracje - Dostępne integracje

wFirma dla biur rachunkowych jest także zintegrowane z platformami takich sklepów jak:

  • Magento,
  • Prestashop,
  • CScart,
  • Gekosale.

 Integracje - E-sklepy

Integracje w przypadku tych platform były realizowane przez firmy zewnętrzne, bez naszego udziału, jak i bez udziału platform tych sklepów.

Konfiguracja połączenia z wFirma dla biur rachunkowych

Poniższa konfiguracja została opisana na przykładzie platformy Shoper.

Po zalogowaniu do panelu administracyjnego sklepu Shoper należy przejść do zakładki Konfiguracja » Sprzedaż & Dostawy » Faktury. Następnie należy przejść do zakładki Integracja z wfirma.pl. W polach konfiguracji dostępu należy podać dokładnie takie same dane, jakie są wykorzystane podczas logowania do wFirma . Po zapisaniu zmian konfiguracja będzie przeprowadzona i pojawi się możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych do systemu wFirma.

Integracje - Sprzedaż & Dostawy

Integracje - Wysyłaj dane

Podczas konfiguracji dostępne są również ustawienia opcjonalne takie, jak określenie czy dokument sprzedaży (oraz który) ma się automatycznie wystawić po stronie systemu wFirma i czy po tej operacji ma zostać automatycznie wysłany do kontrahenta. Do wyboru są następujące typy dokumentów sprzedaży:

  • faktura VAT,
  • faktura proforma,
  • paragon niefiskalny,
  • paragon fiskalny,
  • inne przychody.

Dodatkowo, można określić z jaką serią numeracji mają być wystawiane dokumenty po stronie wFirma. Podczas integracji wystarczy podać dokładnie taką samą nazwę serii, jaka jest wykorzystywana po stronie systemu. W systemie wFirma nowe serie dodaje się w zakładce USTAWIENIA » FAKTURY » SERIE NUMERACJI.

Po stronie panelu administracyjnego sklepu w zakładce Sprzedaż » Zamówienia można wysyłać do wfirma.pl dany typ dokumentu. W tym celu przy danym zamówieniu należy rozwinąć listę akcji i przejść do opcji Faktura » Operacje

Integracje - Operacje

Własne integracje

Udostępniamy API, za pośrednictwem którego można integrować zewnętrzne systemy z wfirma.pl. Dokumentacja API jest pod adresem: https://doc.wfirma.pl/

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów