Serwis wFirma dla biur rachunkowych ułatwia komunikację z klientami biura poprzez możliwość wykorzystania szybkich i łatwych w obsłudze wiadomości systemowych.
Komunikacja
Biuro - Klient
Zarówno Szef biura oraz przypięci pracownicy, mają możliwość komunikowania się z klientem biura bezpośrednio w systemie. W celu rozpoczęcia konwersacji z klientem należy przejść do jego firmy, a następnie przejść do zakładki START » KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, gdzie należy kliknąć w opcję UTWÓRZ SPRAWĘ. W otwartym oknie oprócz uzupełnienia tematu i treści wiadomości, możemy dodać załącznik poprzez kliknięcie w opcję DODAJ ZAŁĄCZNIK. W celu wysłania gotowej treści do klienta należy wybrać opcję WYŚLIJ. Późniejsze wiadomości mogą być kontynuowane w danej konwersacji z klientem.
Klient - Biuro
W celu rozpoczęcia konwersacji lub napisania wiadomości do biura rachunkowego przedsiębiorca powinien przejść do zakładki KOMUNIKACJA Z BIUREM, gdzie należy kliknąć w opcję UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas otworzy się okno, w którym będzie mógł prowadzić konwersację.
W oknie jakie się pojawi należy podać treść wiadomości oraz ewentualnie dołączyć załącznik poprzez kliknięcie w opcję WYBIERZ. W celu wysłania gotowej treści do klienta należy wybrać opcję WYŚLIJ.
Odbiór wiadomości
Wysłana przez biuro czy klienta wiadomość pojawi się na koncie odbiorcy, o czym zostanie on poinformowany:
- na liście firm przy nazwie firmy,
- po wejściu do firmy, gdzie w zakładce START » KOMUNIKACJA Z KLIENTEM oraz przy opcji KOMUNIKACJA Z BIUREM (w przypadku przedsiębiorcy) pojawi informacja o liczbie nieprzeczytanych wiadomości
Archiwum wiadomości
Dotychczasowa korespondencja została bezpiecznie przeniesiona do zakładki CRM » KONTRAHENCI » ARCHIWUM SPRAW. Znajdziesz ją w szczegółach wybranego kontrahenta.
System komunikacji oparty o 5ways.pl
Nowe narzędzie do zarządzania pracą księgowych i komunikacją z klientami (wersja Beta)
Udostępniamy nowe narzędzie, które ułatwia zarządzanie pracą księgowych oraz usprawnia komunikację z klientami.
Rozwiązanie jest zintegrowane z systemem 5ways.pl, co pozwala na ujednolicenie całej komunikacji w jednym miejscu.
Dzięki integracji z 5ways.pl komunikacja i obsługa klientów w biurach rachunkowych stają się:
wygodniejsze – wszystkie wiadomości i pliki są dostępne w jednym panelu,
lepiej zorganizowane – łatwiejsze śledzenie zgłoszeń i historii kontaktu,
równie bezpieczne – dane są archiwizowane w chronionym środowisku.
Z systemu 5ways korzystamy już od 7 lat, obsługując codzienne zapytania naszych użytkowników. To sprawdzone i bezpieczne rozwiązanie, które teraz udostępniamy Państwu bezpłatnie – aby ułatwić komunikację pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.
Po przejściu do 5 ways… biuro rachunkowe zyskuje dostęp do dodatkowych narzędzi:
formularzy ofertowych (z ankietą), z możliwością zastosowania ich na własnej stronie lub w formie pozwalającej na udostępnianie wszystkimi kanałami online,
systemu obsługi spraw z delegowaniem i akceptowaniem ich poprawności w ramach zespołu,
system zbierania zapytań o inne jednorazowe usługi (przykład: przygotowanie dokumentacji do banku, cashflow) z wyceną takich usług i przyjmowanie z góry zaliczek lub całości zapłaty dzięki integracji z systemami płatności elektronicznych,
integracji z Autopay, która wspiera sprzedaż usług online,
integracji z wFirma dotyczącej automatycznego wystawiania faktur w ramach pobranych płatności,
ankiet ułatwiających obsługę klientów (przykłady: zapytania dotyczące rozliczeń rocznych, zmiany formy opodatkowania).