0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Komunikacja klient - biuro - klient

Wielkość tekstu:

Serwis wFirma dla biur rachunkowych ułatwia komunikację z klientami biura poprzez możliwość wykorzystania szybkich i łatwych w obsłudze wiadomości systemowych.

Aby możliwe było korespondowanie z klientem przez system wFirma dla biur rachunkowych niezbędne jest nadanie mu dostępu do konta.

Komunikacja

Biuro - Klient

Zarówno Szef biura oraz przypięci pracownicy, mają możliwość komunikowania się z klientem biura bezpośrednio w systemie. W celu rozpoczęcia konwersacji z klientem należy przejść do jego firmy, a następnie przejść do zakładki START » KOMUNIKACJA Z KLIENTEM, gdzie należy kliknąć w opcję UTWÓRZ SPRAWĘ. W otwartym oknie oprócz uzupełnienia tematu i treści wiadomości, możemy dodać załącznik poprzez kliknięcie w opcję DODAJ ZAŁĄCZNIK. W celu wysłania gotowej treści do klienta należy wybrać opcję WYŚLIJ. Późniejsze wiadomości mogą być kontynuowane w danej konwersacji z klientem.komunikacja z klientem - zakładka START

 

Klient - Biuro

W celu rozpoczęcia konwersacji lub napisania wiadomości do biura rachunkowego przedsiębiorca powinien przejść do zakładki KOMUNIKACJA Z BIUREM, gdzie należy kliknąć w opcję UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas otworzy się okno, w którym będzie mógł prowadzić konwersację.

 

komunikacja z biurem

W oknie jakie się pojawi należy podać treść wiadomości oraz ewentualnie dołączyć załącznik poprzez kliknięcie w opcję WYBIERZ. W celu wysłania gotowej treści do klienta należy wybrać opcję WYŚLIJ.

komunikacja z klientem - widok wiadomości

 

Odbiór wiadomości

Wysłana przez biuro czy klienta wiadomość pojawi się na koncie odbiorcy, o czym zostanie on poinformowany:

  • na liście firm przy nazwie firmy,

lista firm - wiadomości

  • po wejściu do firmy, gdzie w zakładce START » KOMUNIKACJA Z KLIENTEM oraz przy opcji KOMUNIKACJA Z BIUREM (w przypadku przedsiębiorcy) pojawi informacja o liczbie nieprzeczytanych wiadomości

 komunikacja z klientem

Archiwum wiadomości 

Dotychczasowa korespondencja została bezpiecznie przeniesiona do zakładki CRM »  KONTRAHENCI » ARCHIWUM SPRAW. Znajdziesz ją w szczegółach wybranego kontrahenta.

 

crm - archwium wiadomości

 

System komunikacji oparty o 5ways.pl

Nowe narzędzie do zarządzania pracą księgowych i komunikacją z klientami (wersja Beta)

Udostępniamy nowe narzędzie, które ułatwia zarządzanie pracą księgowych oraz usprawnia komunikację z klientami.
Rozwiązanie jest zintegrowane z systemem 5ways.pl, co pozwala na ujednolicenie całej komunikacji w jednym miejscu.

 

Dzięki integracji z 5ways.pl komunikacja i obsługa klientów w biurach rachunkowych stają się:

 

  • wygodniejsze – wszystkie wiadomości i pliki są dostępne w jednym panelu,

  • lepiej zorganizowane – łatwiejsze śledzenie zgłoszeń i historii kontaktu,

  • równie bezpieczne – dane są archiwizowane w chronionym środowisku.

Z systemu 5ways korzystamy już od 7 lat, obsługując codzienne zapytania naszych użytkowników. To sprawdzone i bezpieczne rozwiązanie, które teraz udostępniamy Państwu bezpłatnie – aby ułatwić komunikację pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.

 

Po przejściu do 5 ways… biuro rachunkowe zyskuje dostęp do dodatkowych narzędzi:

 

 

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów