Komunikacja klient - biuro - klient

System mojebiuro24.pl umożliwia łatwy i szybki kontakt biura z klientem. Aby wysłać lub odebrać wiadomości od klientów należy przejść do zakładki START » PYTANIA KLIENTÓW.

W celu rozpoczęcia rozmowy z nowym klientem należy kliknąć na opcję ROZPOCZNIJ NOWĄ KONWERSACJĘ oraz w oknie które się pojawi wybrać danego przedsiębiorcę. Aby natomiast kontynuować konwersację z wybranym klientem, należy kliknąć na jego login.

Komunikacja klient - biuro - klient w systemie mojebiuo24.pl

Dodatkowo poprzez formularz kontaktowy możliwe jest również przekazywanie plików np. skanów dokumentów. Aby to zrobić, należy w oknie wiadomości kliknąć opcję ZAŁĄCZ PLIK i dodać te, które chcemy wysłać lub przeciągnąć plik do wyznaczonego pola.

Komunikacja klient - biuro - klient - załączanie pliku

Wiadomość do klienta można wysłać również korzystając z ikony użytkownika znajdującej w prawym górnym rogu strony. Po kliknięciu na ikonę należy wybrać opcję PYTANIA KLIENTÓW.

Komunikacja klient - biuro - klient - zadawanie pytań przez klientów

Po otrzymaniu wiadomości od klienta można zobaczyć ją od razu po zalogowaniu się na konto. W prawym górnym rogu na ikonie użytkownika będzie widnieć nieodczytana liczba wiadomości, jakie otrzymaliśmy od klientów.

Komunikacja klient - biuro - klient - ikona liczby wiadomości

W systemie nie ma możliwości usuwania historii konwersacji z klientem, nawet po zmianie opiekuna. Cała korespondencja z klientem jest automatycznie archiwizowana w systemie.