Komunikacja klient - biuro - klient
System MojeBiuro24.pl umożliwia łatwy i szybki kontakt biura z klientem. Aby wysłać lub odebrać wiadomości od klientów należy przejść do zakładki START » PYTANIA KLIENTÓW.
W celu rozpoczęcia rozmowy z nowym klientem należy kliknąć na opcję ROZPOCZNIJ NOWĄ KONWERSACJĘ oraz w oknie które się pojawi wybrać danego przedsiębiorcę. Aby natomiast kontynuować konwersację z wybranym klientem, należy kliknąć na jego login.
Dodatkowo poprzez formularz kontaktowy możliwe jest również przekazywanie plików np. skanów dokumentów. Aby to zrobić, należy w oknie wiadomości kliknąć opcję ZAŁĄCZ PLIK i dodać te, które chcemy wysłać lub przeciągnąć plik do wyznaczonego pola.
Wiadomość do klienta można wysłać również korzystając z ikony użytkownika znajdującej w prawym górnym rogu strony. Po kliknięciu na ikonę należy wybrać opcję PYTANIA KLIENTÓW.
Po otrzymaniu wiadomości od klienta można zobaczyć ją od razu po zalogowaniu się na konto. W prawym górnym rogu na ikonie użytkownika będzie widnieć nieodczytana liczba wiadomości, jakie otrzymaliśmy od klientów.
W systemie nie ma możliwości usuwania historii konwersacji z klientem, nawet po zmianie opiekuna. Cała korespondencja z klientem jest automatycznie archiwizowana w systemie.