Serwis wFirma dla biur rachunkowych ułatwia komunikację z klientami biura poprzez możliwość wykorzystania szybkich i łatwych w obsłudze wiadomości systemowych.
Komunikacja
Biuro - Klient
Opiekun lub Szef biura mają możliwość komunikowania się z klientem biura lub dodanymi jego pracownikami bezpośrednio w systemie. W celu rozpoczęcia konwersacji z klientem należy przejść do jego firmy, a następnie:
- kliknąć w ikonę użytkownika i wybrać opcję PYTANIA KLIENTÓW (w przypadku szefa biura rachunkowego) / WIADOMOŚCI (w przypadku opiekuna),
- lub przejść do zakładki START » PYTANIA KLIENTÓW (opcja dostępna tylko dla szefa biura oraz opiekuna klienta),
gdzie należy kliknąć w opcję ROZPOCZNIJ NOWĄ KONWERSACJĘ. Po tym pojawi się okno, w którym należy wybrać przedsiębiorcę lub pracownika poprzez najechanie na niego kursorem i kliknięcie opcji WYBIERZ lub w adres e-mail klienta.
W oknie jakie się pojawi należy podać treść wiadomości oraz ewentualnie dołączyć załącznik poprzez kliknięcie w opcję WYBIERZ. W celu wysłania gotowej treści do klienta należy wybrać opcję WYŚLIJ.
Późniejsze wiadomości będą kontynuowane w danej konwersacji z klientem.
Komunikacja z klientem poprzez wysyłkę zbiorczych powiadomień
System umożliwia także wysyłanie powiadomień do wszystkich klientów jednocześnie bezpośrednio z panelu głównego dostępnego po zalogowaniu poprzez zaznaczenie firm klientów i skorzystanie z funkcji POWIADOMIENIE.
Następnie w oknie, które się pojawi należy wpisać treść wiadomości oraz ewentualnie załączyć plik.
Tak wysłana wiadomość pojawi się na każdym z zaznaczonych uprzednio kont klientów. Funkcję tę można stosować w przypadku zbiorczego powiadomienia o zmianie godzin otwarcia biura rachunkowego, zmianach prawnych itp.
Klient - Biuro
W celu rozpoczęcia konwersacji lub napisania wiadomości do biura rachunkowego przedsiębiorca powinien kliknąć ikonę użytkownika, a następnie wybrać opcję WIADOMOŚCI, dzięki temu otworzy się okno, w którym będzie mógł prowadzić konwersację.
Odbiór wiadomości
Wysłana przez biuro czy klienta wiadomość pojawi się na koncie odbiorcy, o czym zostanie on poinformowany:
- na liście firm przy nazwie firmy,
- po wejściu do firmy, gdzie przy ikonie użytkownika oraz przy opcji WIADOMOŚCI (w przypadku przedsiębiorcy) lub PYTANIA KLIENTÓW (w przypadku biura rachunkowego) pojawi się na czerwono informacja o liczbie nieprzeczytanych wiadomościach,