Wsparcie techniczne

W razie jakichkolwiek problemów technicznych użytkownik może liczyć na wsparcie kontaktując się z nami poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA.

Wsparcie techniczne jest dostępne dla każdego użytkownika systemu wfirma.pl, bez względu na wybrany pakiet.

Wsparcie techniczne ekspertów dla użytkowników posiadających aktywny pakiet

Dostęp do wsparcia technicznego możliwy jest z trzech miejsc w systemie:

  • z poziomu prawego menu, tj. z listy najczęściej wybieranych akcji dostępnej w każdej zakładce,
  • z poziomu ikony użytkownika systemu,
  • w zakładce START » WIADOMOŚCI.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu prawego menu

Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc eksperta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania po prawej stronie okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:

  • przejście do artykułów pomocy wskazujących ścieżki poruszania się po systemie, 
  • zweryfikowanie swojego pytania na forum użytkowników systemu,
  • rozpoczęcie konwersacji z ekspertem.

Wsparcie techniczne - ikona znaku zapytania

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu użytkownika, czyli historia zadawanych pytań

Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję WIADOMOŚCI. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.

Wsparcie techniczne

Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami technicznymi.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START

Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.

Wsparcie techniczne dla użytkowników wfirma.pl

Historia zadawanych pytań

Historię korespondencji z ekspertami technicznymi można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI.

Wsparcie techniczne

Nieaktywny pakiet a wsparcie techniczne ekspertów

Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość skontaktowania się z ekspertem.

Wsparcie techniczne