Wsparcie techniczne

W razie jakichkolwiek problemów technicznych użytkownik może liczyć na wsparcie kontaktując się z nami poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA.

Wsparcie techniczne jest dostępne dla każdego użytkownika systemu wfirma.pl, bez względu na wybrany pakiet.

W przypadku klientów biur rachunkowych pytania związane z funkcjonowaniem systemu należy kierować bezpośrednio do biura rachunkowego które prowadzi obsługę księgowo-kadrową o czym więcej w artykule: Komunikacja klient - biuro - klient

Wsparcie techniczne ekspertów dla użytkowników posiadających aktywny pakiet

Dostęp do wsparcia technicznego możliwy jest z trzech miejsc w systemie:

  • z prawego górnego rogu okna, obok ikony użytkownika, dostępnej w każdej zakładce,
  • z poziomu ikony użytkownika systemu,
  • w zakładce START » WIADOMOŚCI.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu prawego menu

Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc eksperta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania, w górnym prawym rogu okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:

  • przejście do artykułów pomocy wskazujących ścieżki poruszania się po systemie, 
  • rozpoczęcie konwersacji z ekspertem technicznym,
  • rozpoczęcie konwersacji z ekspertem księgowym lub kadrowym w przypadku posiadania odpowiedniego pakietu.

Wsparcie techniczne - pytajnik

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu użytkownika, czyli historia zadawanych pytań

Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję WIADOMOŚCI. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.

Po kliknięciu przycisku UTWÓRZ SPRAWĘ i przejściu do wybranej zakładki istnieje możliwość wyszukania odpowiedzi na poszukiwane zagadnienie. Pomocna w jej odnalezieniu jest możliwość skorzystania z list rozwijanych w polach WYBIERZ KATEGORIĘ oraz WYBIERZ TEMAT. Dzięki zastosowaniu tych filtrów, wyświetlone zostaną odnośniki najbardziej zbliżone do szukanego zagadnienia. Po kliknięciu w odnośnik, użytkownik zostanie przeniesiony do artykułu pomocy, w którym zawarte są szczegółowe informacje w danym zakresie.

W przypadku, gdy użytkownik nie odnajdzie odpowiedzi, należy na dole okna, w sekcji “Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie?” kliknąć opcję NIE, aby móc zadać pytanie Ekspertowi Kadrowemu.

Wsparcie techniczneZ tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami technicznymi.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START

Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.

Wsparcie techniczne dla użytkowników wfirma.pl

Historia zadawanych pytań

Historię korespondencji z ekspertami technicznymi można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI.

Wsparcie techniczne

Nieaktywny pakiet a wsparcie techniczne ekspertów

Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas, jeśli użytkownik nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie w proponowanych artykułach pomocy, pojawi się okno, w którym istnieje możliwość skontaktowania się z ekspertem.

Wsparcie techniczne

Zapewniamy innowacyjność serwisu popartą wieloletnim doświadczeniem w branży księgowości i zarządzania biznesem. Cały czas monitorujemy zmiany oraz trendy zachodzące w sposobie prowadzenia i rozwijania firmy.
Beata Kostrzycka Dyrektor ds. Rozwoju Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Beata Kostrzycka