W razie jakichkolwiek problemów technicznych użytkownik może liczyć na wsparcie kontaktując się z nami poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA.
W przypadku klientów biur rachunkowych pytania związane z funkcjonowaniem systemu należy kierować bezpośrednio do biura rachunkowego, które prowadzi obsługę księgowo-kadrową, o czym więcej w artykule: Komunikacja klient - biuro - klient.
Wsparcie techniczne ekspertów dla użytkowników posiadających aktywny pakiet
Dostęp do wsparcia technicznego możliwy jest z trzech miejsc w systemie:
- z prawego górnego rogu okna, obok ikony użytkownika, dostępnej w każdej zakładce,
- z poziomu ikony użytkownika systemu,
- w zakładce START » WIADOMOŚCI.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu prawego menu
Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc eksperta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania, w górnym prawym rogu okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:
- przejście do artykułów pomocy wskazujących ścieżki poruszania się po systemie,
- rozpoczęcie konwersacji z ekspertem technicznym,
- rozpoczęcie konwersacji z ekspertem księgowym lub kadrowym w przypadku posiadania odpowiedniego pakietu.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu użytkownika, czyli historia zadawanych pytań
Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu, gdzie następnie należy wybrać opcję WIADOMOŚCI. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.
Po kliknięciu przycisku UTWÓRZ SPRAWĘ i przejściu do zakładki Techniczne istnieje możliwość wyszukania odpowiedzi na poszukiwane zagadnienie w temacie technicznej obsługi systemu wFirma. Pomocna w jej odnalezieniu jest możliwość skorzystania z list rozwijanych w polach WYBIERZ KATEGORIĘ oraz WYBIERZ TEMAT. Dzięki zastosowaniu tych filtrów, wyświetlone zostaną odnośniki najbardziej zbliżone do szukanego zagadnienia. Po kliknięciu w odnośnik, użytkownik zostanie przeniesiony do artykułu pomocy, w którym zawarte są szczegółowe informacje w danym zakresie.
W przypadku, gdy użytkownik nie odnajdzie odpowiedzi, należy na dole okna, w sekcji “Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie?” kliknąć opcję NIE, aby móc zadać pytanie Ekspertowi technicznemu.
Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami księgowymi oraz kadrowymi w przypadku posiadania odpowiedniego pakietu.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START
Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.
Historia zadawanych pytań
Historię korespondencji z ekspertami technicznymi można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI.
Nieaktywny pakiet a wsparcie techniczne ekspertów
Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas, jeśli użytkownik nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie w proponowanych artykułach pomocy, pojawi się okno, w którym istnieje możliwość skontaktowania się z ekspertem.