Pomoc ekspertów kadrowych

Użytkownicy systemu mogą liczyć na wsparcie ekspertów kadrowych. Zakres pomocy zależny jest od posiadanego pakietu. W przypadku pakietu:

  • Kadry, płace i ubezpieczenia obejmują wsparcie techniczne w zakresie wskazania technicznych ścieżek oraz rozwiązań systemowych;
  • Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem poza pomocą stricte techniczną obejmuje wsparcie ekspertów w problemach kadrowych.

Asystent kadrowy jest dostępny wyłącznie w ramach pakietu Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem.

Wsparcie ekspertów kadrowych dla użytkowników posiadających aktywny pakiet

Dostęp do wsparcia kadrowych możliwy jest z trzech miejsc w systemie:

  • z poziomu prawego menu, tj. z listy najczęściej wybieranych akcji dostępnej w każdej zakładce,
  • z poziomu ikony użytkownika systemu,
  • w zakładce START » WIADOMOŚCI.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu prawego menu

Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc Asystenta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania po prawej stronie okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:

  • przejście do artykułów pomocy wskazujących ścieżki poruszania się po systemie, 
  • zweryfikowanie swojego pytania na forum użytkowników systemu,
  • rozpoczęcie konwersacji z ekspertem.

Pomoc ekspertów kadrowych - pytanie do eksperta

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu użytkownika, czyli historia zadawanych pytań

Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję WIADOMOŚCI. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.

Pomoc ekspertów kadrowych - tworzenie sprawy

Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START

Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.

Pomoc ekspertów kadrowych - tworzenie sprawy

Historia zadawanych pytań

Historię korespondencji z ekspertami można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI

Pomoc ekspertów kadrowych - historia korepondencji

Nieaktywny pakiet a wsparcie ekspertów kadrowych

Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość skontaktowania się z ekspertem.

Pomoc ekspertów kadrowych - brak aktywnego pakietu