Tło strzałki Strzałka
0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Pomoc ekspertów kadrowych

Wielkość tekstu:

Użytkownicy systemu mogą liczyć na wsparcie ekspertów kadrowych. Zakres pomocy zależny jest od posiadanego pakietu. W przypadku pakietu:

  • Kadry, płace i ubezpieczenia obejmują wsparcie techniczne w zakresie wskazania technicznych ścieżek oraz rozwiązań systemowych;
  • Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem poza pomocą stricte techniczną obejmuje wsparcie ekspertów w problemach kadrowych.

Asystent kadrowy jest dostępny wyłącznie w ramach pakietu Kadry, płace i ubezpieczenia z Asystentem.

Co ważne, pakiet z Asystentem umożliwia dostęp do wiedzy ekspertów kadrowych, którzy oprócz wskazania technicznej ścieżki poruszania się po systemie służą wsparciem w problemach kadrowych. W zakres wsparcia Asystenta kadrowego nie wchodzi doradztwo prawne.

Wsparcie ekspertów kadrowych dla użytkowników posiadających aktywny pakiet

Dostęp do wsparcia kadrowych możliwy jest z trzech miejsc w systemie:

  • z prawego górnego rogu okna, obok ikony użytkownika, dostępnej w każdej zakładce,
  • z poziomu ikony użytkownika systemu,
  • w zakładce START » WIADOMOŚCI.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu prawego menu

Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc Asystenta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania, w górnym prawym rogu okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:

  • przejście do artykułów pomocy wskazujących ścieżki poruszania się po systemie,
  • rozpoczęcie konwersacji z ekspertem,
  • przejście do artykułu opisującego pakiet z Asystentem.

Pomoc ekspertów kadrowych - pytajnik

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu użytkownika, czyli historia zadawanych pytań

Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję WIADOMOŚCI. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.

Pomoc ekspertów kadrowych - tworzenie sprawy

Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START

Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.

Pomoc ekspertów kadrowych - tworzenie sprawy

Tworzenie sprawy

Po kliknięciu przycisku UTWÓRZ SPRAWĘ i przejściu do zakładki KADRY I ZUS istnieje możliwość wyszukania odpowiedzi na poszukiwane zagadnienie. Pomocna w jej odnalezieniu jest możliwość skorzystania z list rozwijanych w polach WYBIERZ KATEGORIĘ oraz WYBIERZ TEMAT. Dzięki zastosowaniu tych filtrów, wyświetlone zostaną odnośniki do artykułów najbardziej zbliżone do szukanego zagadnienia. Po kliknięciu w odnośnik, użytkownik zostanie przeniesiony do artykułu pomocy, w którym zawarte są szczegółowe informacje w danym zakresie. 

Pomoc ekspertów kadrowych - ekspert kadrowy

W przypadku, gdy użytkownik nie odnajdzie odpowiedzi, należy na dole okna, w sekcji “Czy znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie?” kliknąć opcję NIE, aby móc zadać pytanie Ekspertowi Kadrowemu.

 

Historia zadawanych pytań

Historię korespondencji z ekspertami można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI.

Pomoc ekspertów kadrowych - historia korepondencji

Nieaktywny pakiet a wsparcie ekspertów kadrowych

Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość znalezienia odpowiedzi na swoje pytanie, bądź skontaktowania się z ekspertem.

Pomoc ekspertów kadrowych - brak aktywnego pakietu

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów