Czy w systemie istnieje możliwość prowadzenia pełnej księgowości?

Prowadzę spółkę z o.o., czy mogę skorzystać z systemu wfirma.pl przy prowadzeniu pełnej księgowości?

 

System wfirma.pl służy do samodzielnego prowadzenia uproszczonej księgowości podatkowej na podstawie KPiR lub Ewidencji przychodów dla ryczałtu. Nie posiada wszystkich funkcji potrzebnych do prowadzenia pełnej księgowości. W związku z tym rozliczenie spółki z o.o. należy prowadzić poza systemem.

Natomiast na wfirmie podmioty prowadzące pełną księgowość, takie jak spółki z o.o., mogą korzystać z systemu w celach obsługi sprzedaży, prowadzenia gospodarki magazynowej oraz rozliczania kadr i płac. Do tego celu służy pakiet Zarządzanie sprzedażą, który można rozbudować o moduł Magazyn oraz Kadry, płace i ubezpieczenia. Można również korzystać wyłącznie z pakietu Kadry, płace i ubezpieczenia w celu prowadzenia rozliczeń pracowników.

W pakiecie Zarządzanie sprzedażą przeznaczonym do obsługi sprzedaży istnieje możliwość m.in.:

Moduł Magazyn służący do kompleksowej obsługi gospodarki magazynowej umożliwia m.in.

Moduł Kadry, płace i ubezpieczenia w pełni pozwala prowadzić rozliczenia przedsiębiorcy i pracowników, w tym:

Dla firm prowadzących pełną księgowość przydatną funkcją jest również eksport dokumentów sprzedaży do zewnętrznych programów księgowych np. Insert czy Comarch Optima.

Szczegółowe funkcje poszczególnych pakietów dostępnych w systemie wfirma zostały opisane na stronie: Porównanie pakietów - wfirma.pl