Nie mogę znaleźć historii wiadomości od eksperta, czy jest ona dostępna w systemie?
Użytkownicy systemu wfirma.pl mają możliwość skorzystania ze wsparcia technicznego poprzez funkcję Zapytaj Eksperta. Odpowiedź eksperta na zadane pytanie jest dostępna z dwóch poziomów w systemie.
Wiadomość od Eksperta po kliknięciu w awatar Użytkownika
Po otrzymaniu wiadomości od Eksperta będzie widoczna czerwona ikona przy awatarze Użytkownika.
Odczyt wiadomości możliwy będzie poprzez kliknięcie na awatar, a następny wybór z rozwiniętej listy opcji WIADOMOŚCI.
W nowym oknie dostępna będzie wiadomość oznaczona ikoną dymka.
Kliknięcie na temat sprawy umożliwi wyświetlenie treści korespondencji z Ekspertem.
Wiadomość od Eksperta z poziomu zakładki START » WIADOMOŚCI
Odczytanie nowej wiadomości możliwe jest także z poziomu zakładki START » WIADOMOŚCI.
Z tego poziomu będzie widoczna również lista innych spraw, które zostały utworzone i wysłane do Eksperta systemu wFirma.pl