Założenie konta przez biuro rachunkowe

Założenie konta przez biuro - pierwsza rejestracja nowego biura

Po wejściu na stronę główną serwisu mojebiuro24.pl należy przejść do części Oprogramowanie dla biur rachunkowych online. Następnie należy kliknąć na pole ZAŁÓŻ KONTO, wtedy też wyświetli się okno rejestracji. W pierwszym etapie należy podać NIP biura rachunkowego, a następnie wybrać DALEJ.

Założenie konta przez biuro w systemie

W drugim etapie, dane biura jak nazwa i adres, zostaną uzupełnione automatycznie. Do pełnej rejestracji niezbędne będzie jednak samodzielne wprowadzenie adresu e-mail, hasła (które będą służyć do logowania w systemie), a także zaakceptowanie regulaminu.

Dodatkowo, system automatycznie pobiera z bazy GUS dane dotyczące PKD, po których dokonywana jest weryfikacja czy dany podmiot jest faktycznie biurem rachunkowym.

Założenie konta przez biuro - pobieranie PKD

Po przejściu drugiego etapu użytkownik zostanie zalogowany do serwisu mojebiuro24.pl i może rozpocząć korzystanie z systemu.

Rejestracja dla biur korzystających z wfirma.pl

System mojebiuro24.pl oparty jest na systemie wfirma.pl, ale z dodatkowymi funkcjami jakie potrzebne są w codziennej pracy w biurze rachunkowym.

W przypadku posiadania własnego konta na wfirma.pl, do którego podpięte są firmy klientów (w pierwszej kolejności dokonana została rejestracja i utworzono konto wskazując dane swojego biura, a następnie dodano kolejne firmy, tworząc tym samym konta dla klientów biura), wystarczy poprzez formularz kontaktowy ZAPYTAJ EKSPERTA wysłać wiadomość z poziomu swojego konta, z prośbą o oznaczenie jako “biuro rachunkowe”. Wtedy też automatycznie pojawią się dodatkowe funkcje w systemie.

Założenie konta przez biuro - zapytaj eksperta

Aby możliwe było oznaczenie konta wfirma.pl jako biura rachunkowego w systemie mojebiuro24.pl, konta na wfirma.pl powinny posiadać aktywny pakiet Księgowość online lub Księgowość online + rozbudowany magazyn, co dotyczy zarówno konta biura, jak i poszczególnych kont klientów przypiętych pod biuro.

Jeśli natomiast  założono konto, ale bezpośrednio dla klienta biura, na którym dokonywane są jego rozliczenia, to konieczne jest założenie kolejnego konta bezpośrednio dla biura poprzez załóż konto (więcej informacji w części pierwszej: Założenie konta przez biuro - pierwsza rejestracja nowego biura). Po utworzeniu konta będzie ono automatycznie oznaczone jako biuro rachunkowe.

Aby zintegrować wcześniej założone konto klienta ze swoim, należy zalogować się na konto danego klienta, przejść do zakładki USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY oraz wybrać opcję PRZYPNIJ.

Założenie konta przez biuro - przypinanie biura

W otwartym oknie należy:

  • w części uprawnień wybrać ADMINISTRATOR,

  • w polu adresu mailowego wskazać ten, który służy jako login dla Szefa biura (adres mailowy, na którym założone zostało konto biura rachunkowego).

Założenie konta przez biuro - adres e-mail

Wtedy też przy logowaniu do swojego konta, pojawi się kokpit z podpiętymi firmami - klientami biura.