Integracja ze sklepami internetowymi

Integracja ze sklepami internetowymi - ogólne informacje

Istnieje możliwość integracji wfirma.pl z zewnętrznymi platformami sklepów internetowych. Dzięki integracji można zautomatyzować proces wystawiania dokumentów sprzedażowych w wfirma.pl po odnotowaniu zamówienia od klienta sklepu.

Poniższe integracje były wykonane po stronie sklepów bez naszego udziału. Większość z opisanych platform nie przeprowadziła integracji z naszym magazynem, ograniczając się wyłącznie do wystawiania dokumentów sprzedażowych.

Dostępne integracje:

  • Shoper,

  • Clickshop,

  • Redcart,

  • Wellcommerce,

  • IAI-shop.

Integracje wykonane bez naszego udziału

 Wfirma.pl jest także zintegrowana z platformami takich sklepów jak:

  • Magento,

  • Prestashop,

  • CScart,

  • Gekosale.

Platformy zintegrowane z wFirmą

Integracje w przypadku tych platform były realizowane przez firmy zewnętrzne, bez naszego udziału, jak i bez udziału platform tych sklepów.

Konfiguracja połączenia z wfirma.pl

Poniższa konfiguracją opisana na przykładzie platformy Shoper.

Po zalogowaniu do panelu administracyjnego sklepu należy przejść do zakładki Konfiguracja » Sprzedaż & Dostawy » Faktury. Następnie należy przejść do zakładki Integracja z wfirma.pl. W polach konfiguracji dostępu należy podać dokładnie takie same dane, jakie są wykorzystane podczas logowania do wfirma.pl. Po zapisaniu zmian konfiguracja będzie przeprowadzona i pojawi się możliwość wystawiania dokumentów sprzedażowych do wfirmy.

Integracja ze sklepami internetowymi - Shoper

Integracje e-commerce wfirma.pl

 

Podczas konfiguracji dostępne są również ustawienia opcjonalne, jak określenie czy dokument sprzedaży (oraz który) ma się automatycznie wystawić po stronie wfirma.pl i czy po tej operacji ma zostać automatycznie wysłany do kontrahenta. Do wyboru są następujące typy dokumentów sprzedaży:

  • faktura VAT,

  • faktura proforma,

  • paragon niefiskalny,

  • paragon fiskalny,

  • inne przychody.

Dodatkowo, można określić z jaką serią numeracji mają być wystawiane dokumenty po stronie wfirma.pl. Podczas integracji wystarczy podać dokładnie taką samą nazwę serii, jaka jest wykorzystywana po stronie wfirma.pl. W systemie wfirma.pl nowe serie dodaje się w zakładce USTAWIENIA » FAKTURY » SERIE NUMERACJI.

Po stronie panelu administracyjnego sklepu w zakładce Sprzedaż » Zamówienia można wysyłać do wfirma.pl dany typ dokumentu. W tym celu przy danym zamówieniu należy rozwinąć listę akcji i przejść do opcji Faktura » Operacje.

Automatyczne wystawianie dokumentów
Własne integracje

Udostępniamy API, za pośrednictwem którego można integrować zewnętrzne systemy z wfirma.pl. Dokumentacja API jest pod adresem: https://doc.wfirma.pl/