System wfirma.pl umożliwia kontrole wysłanych do kontrahenta dokumentów, określenie statusu wysyłki, podgląd treści wysłanych wiadomości oraz pobranie potwierdzenia odbioru.
Jak wysłać fakturę w wiadomości e-mail?
Aby wysłać fakturę sprzedaży w wiadomości e-mail należy przejść do zakładki PRZYCHODY » SPRZEDAŻ, a następnie zaznaczyć na liście odpowiedni dokument i z górnego paska menu wybrać opcję WYŚLIJ » WYŚLIJ E-MAIL.
Podgląd treści wysłanych wiadomości
Po wysłaniu wiadomości przy właściwej fakturze pojawi się ikonka koperty. Wówczas po kliknięciu w tę ikonkę pojawi się okno szczegółów wysyłki, czyli podgląd treści wysłanych wiadomości. Widoczne w nim będą informacje takie jak: temat, adresata, status wysyłki, numer faktury, treść wiadomości, informacje o wysłanym załączniku.
Dodatkowo jeśli kontrahent potwierdzi odbiór wiadomości możliwe będzie pobranie potwierdzenia odbioru.
Jak sprawdzić status wysyłki?
Wyróżniamy kilka statusów wysyłki, które sygnalizowane są kolorem koperty. Dodatkowo po najechaniu myszką na kopertę pojawia się dokładna informacja o statusie wysyłki:
- kolor szary - wiadomość oczekuje w kolejce wysyłki
- kolor niebieski - poprawna wysyłka
- kolor żółty - ostrzeżenie informujące, że dokument został wysłany za pomocą serwera SMTP wfirma.pl
- kolor czerwony - błąd wysyłki
- kolor zielony - poprawna wysyłka oraz potwierdzenie odbioru
Historia wysyłki wiadomości
Po kliknięciu w ikonę koperty użytkownik może także podejrzeć historię wszystkich wysłanych wiadomości związanych z daną fakturą. Dla poprawnie wysłanych wiadomości istnieje także możliwość pobrania potwierdzenia odbioru.