Użytkownicy systemu mogą liczyć na wsparcie ekspertów księgowych. Zakres pomocy jest zależny od posiadanego pakietu. W przypadku pakietu:
Dostęp do wsparcia księgowego możliwy jest z trzech miejsc w systemie:
z prawego górnego rogu okna, obok ikony użytkownika, dostępnej w każdej zakładce,
z poziomu ikony użytkownika systemu,
w zakładce START » WIADOMOŚCI.
Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc Asystenta jest skrót POMOC, który znajduje się pod ikoną niebieskiego znaku zapytania, w górnym prawym rogu okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę możliwe jest:
Zapytanie można również przesłać poprzez kliknięcie w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu gdzie następnie należy wybrać opcję WIADOMOŚCI. Wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.
Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z ekspertami.
Zapytanie do ekspertów można przesłać również przechodząc do zakładki START » WIADOMOŚCI wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.
Historię korespondencji z ekspertami można znaleźć w zakładce: START » WIADOMOŚCI.
Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwość zadania pytania ekspertom technicznym. W takim przypadku po zalogowaniu do konta wystarczy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Wówczas pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość skontaktowania się z ekspertem.