W razie jakichkolwiek problemów technicznych przedsiębiorca podpięty pod biuro rachunkowe może liczyć na wsparcie techniczne kontaktując się z Ekspertami Technicznymi wFirma poprzez funkcję ASYSTENT TECHNICZNY.
Wsparcie techniczne jest dostępne dla użytkownika o uprawnieniach przedsiębiorcy, który posiada zakupiony jeden z poniższych dodatków:
- Magazyn,
- Integrator e-commerce.
Wsparcie asystenta technicznego dla przedsiębiorców
Dostęp do wsparcia technicznego możliwy jest z dwóch miejsc w systemie:
- z prawego górnego rogu okna, z ikony użytkownika, dostępnej w każdej zakładce,
- w zakładce START » ASYSTENT TECHNICZNY.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu prawego menu
Pierwszym miejscem, z którego można uzyskać pomoc asystenta technicznego jest ikona użytkownika, znajdująca się w prawym górnym rogu okna, po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę należy wybrać opcję ASYSTENT TECHNICZNY - wówczas pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ.
Po kliknięciu przycisku UTWÓRZ SPRAWĘ należy wprowadzić TEMAT PYTANIA oraz wpisać treść pytania w polu TWOJE PYTANIE. Istnieje również możliwość załączenia pliku za pomocą opcji ZAŁĄCZ PLIK » WYBIERZ np. ze zrzutem ekranu miejsca, którego dotyczy pytanie.
Z tego poziomu możliwe jest również przeglądanie historii korespondencji z asystentem technicznym.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki START
Zapytanie do asystenta można przesłać również przechodząc do zakładki START » ASYSTENT TECHNICZNY wybierając opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.
Historia zadawanych pytań
Historię korespondencji z ekspertami technicznymi można znaleźć w zakładce START » ASYSTENT TECHNICZNY.