Globalna wyszukiwarka, zlokalizowana pod ikoną lupki w górnej części systemu, posiada dużo przydatnych funkcji które pomagają w szybkim poruszaniu się po systemie i usprawniają pracę. Dzięki jej zaawansowanym funkcjom możliwe jest wyświetlanie i dodawanie wszystkich obiektów w systemie z dowolnego miejsca. Do najważniejszych funkcji zaliczamy:
Wyszukiwanie danych. Po naciśnięciu na ikonę lupy pojawi się pole do wpisania fragmentu nazwy dodanego do systemu obiektu. Wyszukiwarka wyświetli wszystkie wpisy pasujące do podanej frazy.
Wbudowany kalkulator. Możliwość wykonywania podstawowych operacji matematycznych.
Wyświetlenie szczegółów danego obiektu. Po wpisaniu na przykład frazy: p[rodukt] nazwa_obiektu podpowiadają się produkty spełniające wpisaną frazę. Po kliknięciu w podpowiedziany wynik otworzy się okno szczegółów danego obiektu.
Wartość podana w nawiasie kwadratowym jest opcjonalna.
Przejście do danej zakładki. Po wpisaniu nazwy danej zakładki/podzakładki/menu pojawia się cała ścieżka po kliknięciu w którą przechodzi się do jej szczegółów.
Przełączenie na inną firmę dodaną do konta. Po wpisaniu nazwy firmy dodanej do konta można szybko przelogować się na nią.
Wystawianie/dodawanie nowych wpisów w systemie. Po wpisaniu nazwy danej akcji dostępnej w systemie odpowiedzialnej za dodawanie nowych obiektów pojawi się lista z możliwymi do dodania obiektami.
Dodawanie obiektów poprzez fragment nazwy. Możliwe jest dodawanie obiektów poprzez fragment akcji możliwej do wykonania (w przykładzie przedstawiono wynik “zus” w pakiecie Księgowość online, deklaracje nie są dostępne w pakiecie Zarządzanie sprzedażą).
Złożone operacje. Po wpisaniu na przykład frazy [wystaw dla] nazwa_kontrahenta/pracownika podpowiadają się złożone akcje możliwe do wykonania. Po kliknięciu w podpowiedziany wynik otworzy się okno szczegółów danego obiektu z zaczytanymi danymi kontrahenta/pracownika
Wartość podana w nawiasie kwadratowym jest opcjonalna.