Globalna wyszukiwarka dostępna w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych ma za zadanie ułatwić pracę księgowym jak również klientom biura rachunkowego. Dzięki jej zaawansowanym funkcjom możliwe jest dodawanie i wyświetlanie wszystkich pozycji w systemie z dowolnej zakładki ponieważ globalna wyszukiwarka jest zawsze widoczna!
Globalna wyszukiwarka - funkcje
Najważniejszymi funkcjami są:
Wyszukiwarka danych
Po wpisaniu fragmentu nazwy dodanego do systemu obiektu system automatycznie wyświetli wszystkie wpisy pasujące do wpisanej frazy.
Wbudowany kalkulator
Przy jego użyciu można wykonać podstawowe operacje matematyczne.
Wyświetlenie szczegółów
Po wpisaniu nazwy danego obiektu z użyciem skrótu np. wpisanie frazy: p (jak produkt) nazwa_obiektu spowoduje wyświetlenie produktów spełniających warunki wpisanej frazy. Po kliknięciu w podpowiedziany wynik otworzy się okno szczegółów danego obiektu.
Przejście do określonej zakładki
Aby przejść do określonej zakładki należy wpisać w globalnej wyszukiwarce nazwę danej zakładki/podzakładki/menu.
Przełączenie na inną firmę
W celu przejścia na inne dodane konto należy wpisać w wyszukiwarce nazwę firmy dodanej do konta.
Wystawianie/dodawanie nowych wpisów w systemie
Wystawianie/dodawanie nowych wpisów w systemie możliwe jest po wpisaniu nazwy danej akcji dostępnej w systemie odpowiedzialnej za dodawanie/wystawianie nowych obiektów. Po wpisaniu np. skrótu “wystaw” / "dodaj" pojawi się lista z możliwymi do wystawienia dokumentami.
Dodawanie obiektów poprzez fragment nazwy
Złożone operacje
Po wpisaniu np. frazy w (jak wystaw) dla nazwa_kontrahenta podpowiadają się złożone akcje możliwe do wykonania. Po wybraniu z listy jednej z dostępnych akcji otworzy się nowe okno z automatycznie zaczytanymi danymi kontrahenta.