Własny szablon umowy - jak dodać?
Własny szablon wydruku umowy można utworzyć w zakładce USTAWIENIA » INNE » WYDRUKI » SZABLONY DOKUMENTÓW, po kliknięciu w przycisk DODAJ SZABLON DOKUMENTU.
Po wprowadzeniu nazwy oraz innych parametrów szablonu należy zaznaczyć opcję UMOWY PRACOWNIKÓW w celu jego dostępności dla umów.
Treść szablonu można dodać w zakładce EDYTOR SZABLONU w oknie dodawania szablonu.
Po utworzeniu szablonu w celu wydrukowania umowy według niego należy przejść do zakładki KADRY » UMOWY, zaznaczyć wybraną umowę i najechać kursorem myszki na opcję DRUKUJ oraz wybrać swój szablon.
Stworzenie bardziej zaawansowanych szablonów wymaga znajomości kodu HTML. Jeżeli wzór wprowadzony do serwisu jest już nieprzydatny, istnieje możliwość usunięcia go. Aby usunąć wzór dokumentu należy zaznaczyć szablon, a następnie wybrać MODYFIKUJ » USUŃ. Program wygeneruje dodatkowo zapytanie o usunięcie dokumentu, które należy potwierdzić.