Dzięki funkcji terminarza system automatycznie przypomina o wybranych przez użytkownika zdarzeniach np. podatkach świętach czy fakturach cyklicznych. Powiadomienie przychodzące na adres mailowy można samodzielnie dostosować do własnych preferencji.
Jak wyłączyć powiadomienie przychodzące na adres mailowy?
Powiadomienie przychodzące na adres mailowy, można wyłączyć w zakładce START » TERMINARZ » AKCJE » PRZYPOMNIENIA. Można wybrać typ przychodzących powiadomień lub zupełnie je wyłączyć (odznaczyć przypomnienie np. Święta).
Wyłączenie powiadomień w temacie wiadomości systemowych dla danego użytkownika
W systemie istnieje również możliwość całkowitego wyłączenia powiadomień dotyczących powiadomień systemowych przychodzących na adres mailowych danego użytkownika. Aby tego dokonać należy przejść do zakładki USTAWIENIA » INNE »UŻYTKOWNICY, zaznaczyć wybranego użytkownika i wybrać akcję MODYFIKUJ. W widoku modyfikacji użytkownika, w zakładce PODSTAWOWE INFORMACJE, w polu POWIADOMIENIA można ustalić częstotliwość otrzymywania powiadomień lub nawet całkowicie je wyłączyć.
Powiadomienia systemowe mogą informować m.in. o:
- nowej fakturze automatycznej wystawionej w systemie,
- istotnych sprawach związanych z działaniem wFirma.pl.