0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Usunięcie ikony o nieaktualności deklaracji u klienta biura rachunkowego

Wielkość tekstu:

Ikona o nieaktualności w systemie przy zobowiązaniach podatkowych i ZUS pojawia się wtedy, gdy użytkownik wykona czynność, która ma wpływ na dane zawarte w wygenerowanym zobowiązaniu. W systemie wFirma dla Biur Rachunkowych możliwe jest usunięcie ikony o nieaktualności.

Możliwość usunięcia ikony o nieaktualności na koncie klienta biura rachunkowego

W systemie wFirma dla Biur Rachunkowych Szef biura bądź użytkownik posiadający rolę "Opiekun" ma możliwość usunąć ikonę o nieaktualności, która pojawi się przy:

  • zaliczce na podatek PIT/CIT,
  • deklaracji ZUS DRA,
  • JPK_V7,
  • zeznaniu rocznym PIT.

W tym celu należy przejść do podzakładki HISTORIA danego zobowiązania podatkowego/ ZUS, która dostępna jest po kliknięciu na wygenerowane zobowiązanie, wówczas pojawi się opcja USUŃ IKONĘ O NIEAKTUALNOŚĆI.

Po kliknięciu w tą opcję przy zobowiązaniu ikona o nieaktualności znika, natomiast w logach aktywności znajdują się informacje takie jak:

  • który użytkownik wykonał daną operację,
  • rodzaj deklaracji,
  • data wykonania.

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów