Ikona o nieaktualności w systemie przy zobowiązaniach podatkowych i ZUS pojawia się wtedy, gdy użytkownik wykona czynność, która ma wpływ na dane zawarte w wygenerowanym zobowiązaniu. W systemie wFirma dla Biur Rachunkowych możliwe jest usunięcie ikony o nieaktualności.
Możliwość usunięcia ikony o nieaktualności na koncie klienta biura rachunkowego
W systemie wFirma dla Biur Rachunkowych Szef biura bądź użytkownik posiadający rolę "Opiekun" ma możliwość usunąć ikonę o nieaktualności, która pojawi się przy:
- zaliczce na podatek PIT/CIT,
- deklaracji ZUS DRA,
- JPK_V7,
- zeznaniu rocznym PIT.
W tym celu należy przejść do podzakładki HISTORIA danego zobowiązania podatkowego/ ZUS, która dostępna jest po kliknięciu na wygenerowane zobowiązanie, wówczas pojawi się opcja USUŃ IKONĘ O NIEAKTUALNOŚĆI.
Po kliknięciu w tą opcję przy zobowiązaniu ikona o nieaktualności znika, natomiast w logach aktywności znajdują się informacje takie jak:
- który użytkownik wykonał daną operację,
- rodzaj deklaracji,
- data wykonania.