W jaki sposób zmienić adres e-mail przy wysyłce faktur bezpośrednio z konta wfirma.pl?
Zmiana adresu e-mail nadawcy przy wysyłce faktur z konta wfirma.pl
Zmiana adresu e-mail no-reply@poczta.wfirma.pl na e-mail użytkownika
Możliwość zmiany adresu e-mail nadawcy dotyczy każdego użytkownika posiadającego aktywny pakiet. W przypadku kilku użytkowników przypisanych do danego konta, zmiany ustawień nadawcy należy dokonać na każdym z kont.
Aby zmienić adres e-mail należy:
Zalogować się na konto wfirma.pl,
Przejść do zakładki: USTAWIENIA » BEZPIECZEŃSTWO » PODSTAWOWE INFORMACJE » SMTP,
Wpisać imię i nazwisko (będzie wyświetlone jako nadawca wiadomości),
Podać adres e-mail (adres poczty który będzie użyty podczas wysyłki),
Uzupełnić login i hasło (dane logowania do poczty z której nastąpi wysyłka),
7. Można dodać adres serwera SMTP (adres SMTP serwera pocztowego i port dla domeny, na której jest poczta, informacje są dostępne w opisie pomocy technicznej używanej poczty),
8. Zapisać zmiany.
Przykład konfiguracji dla poczty gmail:
Rodzaj połączenia: SSL + domyślny szyfr,
Adres serwera SMTP: smtp.gmail.com, port: 465,
Dodatkowo należy wygenerować osobne hasło do aplikacji.
Domyślny adres e-mail
W przypadku błędu w konfiguracji danych nadawcy (SMTP), e-mail domyślny to: no-reply@poczta.wfirma.pl