Analiza sprzedaży

Analiza sprzedaży znajduje się w zakładce START » ANALIZY » SPRZEDAŻ. Dzięki funkcji analizy, użytkownik może prześledzić dane dotyczące jego sprzedaży w wybranym okresie.

Analiza sprzedaży - gdzie znaleźć

W pierwszej kolejności należy wybrać parametry, według których dane dotyczące sprzedaży zostaną poddane analizie. Do dwóch najważniejszych należą:

  • DATA - czyli okres, który będzie podlegał analizie (bieżący lub poprzedni tydzień/miesiąc/kwartał/rok albo zakres),
  • SUMOWANIE WEDŁUG - sposób sumowania danych (produkt, kontrahent, etykieta produktów, etykieta kontrahentów, etykieta faktur).

Analiza sprzedaży - wybór zakresu

W kolejnym kroku można doprecyzować, który z produktów lub który z kontrahentów ma zostać poddany analizie.

Dane wybrane do analizy zostaną przedstawione za pomocą wykresu kołowego oraz w formie tabelarycznej.

Analiza sprzedaży - ujęcie w formie wykresu i tabeli

Stale wspieramy naszych klientów poprzez indywidualne podejście do każdej sprawy. Do tej pory udzieliliśmy ponad 40 000 porad z zakresu księgowości, podatków, kadr i prawa gospodarczego. Dostarczamy niezbędną wiedzę, która bezpośrednio przekłada się na efektywne zarządzanie firmą.
Angelika Borowska Dyrektor Biura Obsługi Klienta Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Angelika Borowska