Analiza sprzedaży

Analiza sprzedaży znajduje się w zakładce START » ANALIZY » SPRZEDAŻ. Dzięki funkcji analizy, użytkownik może prześledzić dane dotyczące jego sprzedaży w wybranym okresie.

Analiza sprzedaży - gdzie znaleźć

W pierwszej kolejności należy wybrać parametry, według których dane dotyczące sprzedaży zostaną poddane analizie. Do dwóch najważniejszych należą:

  • DATA - czyli okres, który będzie podlegał analizie (bieżący lub poprzedni tydzień/miesiąc/kwartał/rok albo zakres),
  • SUMOWANIE WEDŁUG - sposób sumowania danych (produkt, kontrahent, etykieta produktów, etykieta kontrahentów, etykieta faktur).

Analiza sprzedaży - wybór zakresu

W kolejnym kroku można doprecyzować, który z produktów lub który z kontrahentów ma zostać poddany analizie.

Dane wybrane do analizy zostaną przedstawione za pomocą wykresu kołowego oraz w formie tabelarycznej.

Analiza sprzedaży - ujęcie w formie wykresu i tabeli

Czegoś zabrakło? Skontaktuj się z nami
Zapewniamy regularne aktualizacje systemu, które odpowiadają na potrzeby naszych klientów i są zgodne z obowiązującym stanem prawnym. Gwarantujemy bezpieczeństwo korzystania z serwisu, nad którym nieustannie czuwają eksperci z zakresu prawa.
Ewa Szpytko-Waszczyszyn Dyrektor Działu Prawnego Podpis eksperta wfirma
Ekspert wfirma Ewa Szpytko-Waszczyszyn