W zakładce START » ANALIZY » PRZYCHODY I KOSZTY użytkownik znajdzie funkcję pozwalającą na dokonanie analizy osiąganych przychodów oraz ponoszonych kosztów.
Analizę przychodów i kosztów można podzielić na dwie części:
przedstawioną w formie wykresów, oraz
tabelaryczną.
Przychody i koszty - analiza w formie wykresu
W pierwszej kolejności należy wybrać DATĘ, czyli okres który obejmować ma analiza oraz SUMOWANIE WEDŁUG określające sposób dokonywania podsumowań - dnia, tygodnia, miesiąca, kwartału, roku.
Na podstawie tych parametrów zostaną przygotowane wykresy oraz dane do tabeli. Dane zostaną wykazane na wykresie słupkowym, jak i liniowym.
Przychody i koszty - analiza w formie tabeli
Pod wykresami znajduje się forma tabelaryczna ujęcia przychodów i kosztów. W tabeli znajdują się dane dotyczące przychodów, kosztów oraz dochód z podziałem na poszczególne okresy. W następnych kolumnach wykazany jest przychód, koszt i dochód narastająco. Po kliknięciu na symbol dane można wydrukować, eksportować do arkusza kalkulacyjnego lub zmienić wygląd tabeli.