Wprowadzając do systemu płatność, omyłkowo została ona ujęta dwa razy. W wyniku tego, w pozycji “Pozostało” kwota ujęła się ze znakiem minus. Jak w systemie usunąć podwójne dodanie płatności?
Iwona, Wrocław
W takiej sytuacji, należy najpierw odszukać podwójnie rozliczoną fakturę w zakładce:
- WYDATKI » KSIĘGOWANIE - jeśli płatność dotyczy faktury kosztowej,
- PRZYCHODY » SPRZEDAŻ - jeśli płatność dotyczy faktury sprzedaży.
Następnie należy kliknąć na numer dokumentu i w wyświetlonym oknie przejść do podzakładki PŁATNOŚCI, w której znajdują się informacje o dodanych płatnościach.
Następnie, aby usunąć podwójne dodanie płatności należy błędną płatność zaznaczyć i z górnego paska menu wybrać opcję MODYFIKUJ » USUŃ.
W przypadku, gdy podwójnie dodana płatność dotyczy zapłaty za podatek, należy w pierwszej kolejności ją odszukać poprzez zakładkę START, a następnie:
- PODATKI » PODATEK DOCHODOWY lub PODATEK ZA PRACOWNIKA,
- PODATKI » PODATEK VAT » JEDNOLITY PLIK KONTROLNY.
Następnie, należy kliknąć w polu Okres, na miesiąc którego dotyczy źle wprowadzona płatność oraz w pojawiającym się oknie wybrać podzakładkę PŁATNOŚCI.
Następnie, aby usunąć podwójne dodanie płatności należy zaznaczyć płatność i z górnego paska menu wybrać: MODYFIKUJ » USUŃ.