0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Jak usunąć podwójne dodanie płatności w systemie wFirma?

Wielkość tekstu:

Wprowadzając do systemu płatność, omyłkowo została ona ujęta dwa razy. W wyniku tego, w pozycji “Pozostało” kwota ujęła się ze znakiem minus. Jak w systemie usunąć podwójne dodanie płatności?

Iwona, Wrocław

W takiej sytuacji, należy najpierw odszukać podwójnie rozliczoną fakturę w zakładce:

  • WYDATKI » KSIĘGOWANIE - jeśli płatność dotyczy faktury kosztowej,
  • PRZYCHODY » SPRZEDAŻ - jeśli płatność dotyczy faktury sprzedaży.

Następnie należy kliknąć na numer dokumentu i w wyświetlonym oknie przejść do podzakładki PŁATNOŚCI, w której znajdują się informacje o dodanych płatnościach.

podwójne dodanie płatności

Następnie, aby usunąć podwójne dodanie płatności należy błędną płatność zaznaczyć i z górnego paska menu wybrać opcję MODYFIKUJ » USUŃ.

Podwójne dodanie płatności za fakturę zakupu

W przypadku, gdy podwójnie dodana płatność dotyczy zapłaty za podatek, należy w pierwszej kolejności ją odszukać poprzez zakładkę START, a następnie:

  • PODATKI » PODATEK DOCHODOWY lub PODATEK ZA PRACOWNIKA,
  • PODATKI » PODATEK VAT » JEDNOLITY PLIK KONTROLNY.

Następnie, należy kliknąć w polu Okres, na miesiąc którego dotyczy źle wprowadzona płatność oraz w pojawiającym się oknie wybrać podzakładkę PŁATNOŚCI.

podwójne dodanie płatności

Następnie, aby usunąć podwójne dodanie płatności należy zaznaczyć płatność i z górnego paska menu wybrać: MODYFIKUJ » USUŃ.

Podwójne dodanie płatności - jak je usunąć z płatności?

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów