Serwis wFirma dla Biur Rachunkowych został skonstruowany tak, aby jak najefektywniej zorganizować pracę biura rachunkowego. Z tego względu szef biura rachunkowego ma możliwość przydzielania zadań związanych z danym klientem swoim pracownikom.
Przydzielanie zadań możliwe jest z kokpitu biura rachunkowego, gdzie należy zaznaczyć wybrane firmy (klientów biura), a następnie wybrać AKCJE MASOWE » DODAJ ZADANIE.
W oknie, które się pojawi wpisujemy treść zadania oraz możemy go oznaczyć jako “ważne” (po oznaczeniu tej funkcji zadanie stanie się priorytetowe i pojawi się przy nim czerwony wykrzyknik). Po utworzeniu treści zadania należy wybrać opcję ZAPISZ.
Następnie po przydzieleniu zadań logujemy się na konto biura rachunkowego i przechodzimy do zakładki CRM » ZADANIA, gdzie pojawią się wszystkie dodane zadania.
Oznaczamy zadanie i korzystamy z funkcji MODYFIKUJ. W oknie, które się wyświetli określamy szczegóły zadania, a w szczególności:
Przypisz do - wybieramy z listy pracownika z uprawnieniami opiekuna, księgowej lub kadrowej,
Termin - wybieramy czas w jakim ma zadanie zostać wykonane
Tak przydzielone zadanie będzie widoczne po zalogowaniu się przez pracownika na konto danej firmy, na stronie głównej (pulpicie) w module informacyjnym ZADANIA. Aby moduł był widoczny, należy na stronie głównej zaznaczyć DODAJ NOWY MODUŁ.
Po wykonaniu zleconego zadania pracownik może je zakończyć, klikając w okienko dostępne przy treści zadania.