Dodanie ikony użytkownika pozwala na stworzenie spersonalizowanego konta w systemie wFirma dla Biur Rachunkowych. Dzięki temu w szybki sposób możliwe jest zidentyfikowanie konta na którym obecnie zalogowany jest użytkownik w systemie. Sprawdź!
Ikona użytkownika - czyli jak dodać zdjęcie lub obrazek do swojego profilu?
Ikona użytkownika czyli tzw. avatar, pozwala na dodanie zdjęcia lub obrazka identyfikującego osobę, do której należy dane konto. Opcja ta umożliwia łatwe zweryfikowanie na jakim koncie użytkownik jest aktualnie zalogowany. Aby ustawić zdjęcie avatara należy kliknąć w ikonę użytkownika, która znajduje się w prawym górnym rogu widoku systemu.
Następnie w pojawiającym się oknie należy wybrać opcję ZARZĄDZENIE KONTEM,
W wyświetlonym oknie BEZPIECZEŃSTWO-PODSTAWOWE INFORMACJE » OGÓLNE należy kliknąć w ikonę avatara, a następnie należy wybrać opcję edycji "OŁÓWKA". Po kliknięciu w tą opcję pojawi się menu, w którym można wybrać plik do załączenia. Wybrany plik pojawi się na miejscu ikony.
Zmiana lub usunięcia avatara użytkownika
W celu zmiany lub usunięcia dodanego przez użytkownika avatara, należy skorzystać z okna ustawień systemu tak jak w przypadku dodania ikony profilu. Zatem, aby dokonać zmiany bądź aby usunąć ikonę użytkownika należy przejść do zakładki USTAWIENIA po czym należy kliknąć w ikonę użytkownika, która znajduje się w prawym górnym rogu widoku systemu. Po kliknięciu ikony należy wybrać opcję ZARZĄDZAJ KONTEM lub przejść do zakładki USTAWIENIA » BEZPIECZEŃSTWO » PODSTAWOWE INFORMACJE. W oknie, które się pojawi należy najechać na ikonę avatara i następnie wybrać opcję EDYTUJ lub USUŃ.