Ustawienia

2019-12-30

Podatki i ZUS

Indywidualne konto bankowe - mikrorachunek podatkowy

Od 1 stycznia 2020 roku podatnicy dokonują zapłaty podatku VAT,PIT i CIT na swoje indywidualne konto bankowe. Sprawdź, w jaki sposób wprowadzić numer mikrorachunku podatkowego do systemu wfirma, aby na jego podstawie dokonywać zapłaty podatków! czytaj dalej

Synchronizacja stanu produktów na aukcjach Allegro

Funkcja synchronizacji stanu produktów na aukcjach Allegro pozwala na bieżącą aktualizację stanu danego produktu w aukcji na Allegro z jego stanem dostępnym na magazynie prowadzonym na wfirma.pl. Dowiedz się, w jaki sposób z niej korzystać. czytaj dalej

Ustawienia w MOJO po stronie systemu wfirma

Aplikacja MOJO to webowa aplikacji do wystawiania faktur zintegrowana z systemem wFirma.pl. Dzięki tej integracji istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych ustawień dotyczących aplikacji po stronie serwisu. Ustawienia w MOJO, sprawdź jakie to proste! czytaj dalej

Podpis deklaracji oraz dokumentów podpisem SimplySign w systemie wFirma

Podpis SimplySign działający w chmurze to bezpieczny sposób podpisywania dokumentów. Współpracując z systemami urzędów i administracji umożliwia wymianę dokumentów firmy. Dowiedz się jak podpis deklarację oraz dokumenty podpisem SimplySign w wFrima! czytaj dalej

Dyski w chmurze - integracja z dyskami Google Drive i Dropbox

Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga archiwizowania dużej ilości dokumentacji firmowej. Aby ułatwić użytkownikom jej przechowywanie w systemie możliwa jest integracja z Google Drive oraz Dropbox. Dowiedz się, jak zintegrować dyski w chmurze! czytaj dalej

Zarządzanie interfejsem w systemie wfirma.pl

W systemie wfirma.pl użytkownicy mają możliwość personalizacji wyglądu konta poprzez zmianę stylu aplikacji. Użytkownik może wybrać własny styl spośród 4 dostępnych: zwykły, granatowy, nocny i wysoki kontrast. Sprawdź, jak wygląda zarządzanie interfejsem! czytaj dalej

Użytkownicy w systemie wfirma

Administrator firmy jest uprawniony do korzystania z modułu Użytkownicy, gdzie może dodać użytkownika lub przypiąć już istniejące konta do swojej firmy. Możliwe jest także modyfikowanie kont użytkowników zależnych (utworzonych przez administratora). czytaj dalej

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w systemie wFirma.pl

System wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl. czytaj dalej

Aktualizacja nazwy firmy - jak przebiega w systemie?

Aktualizacja nazwy firmy wymaga dopełnienia pewnych formalności. Jak powiadomić instytucje o nowej nazwie firmy i w jakim terminie? Jakie jeszcze obowiązki należy dopełnić przy zmianie nazwy firmy? Dowiedz się, jak dokonać zmian w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Odtworzenie stanu firmy z kopii zapasowej

Użytkownik jest uprawniony do samodzielnego tworzenia kopii zapasowych danych konta. Możliwe jest także przywrócenie większości danych konta z czasu utworzenia kopii zapasowej. czytaj dalej

Mechanizm tworzenia webhooków

System wFirma.pl posiada prosty mechanizm tworzenia webhooków do komunikacji z zewnętrznym systemem. czytaj dalej

Przywracanie ustawień fabrycznych w systemie wFirma.pl

W systemie wfirma.pl można w szybki i łatwy sposób usunąć dane z konta za pomocą funkcji przywracania ustawień fabrycznych. Opcja ta dostępna jest jednak jedynie z poziomu administratora. Dowiedz się, jak usunąć dane oraz jak tworzyć kopie zapasowe! czytaj dalej

Integracja z Blue Media - jak ją aktywować?

Użytkownicy mają możliwość integracji z Blue Media, która pozwala na wykonanie zapłaty za fakturę przez odsyłacz wysłany mailowo do kontrahenta. Dzięki tej funkcji faktura zostanie automatycznie rozliczona. Zobacz, jak działa integracja z Blue Media! czytaj dalej

Integracja z bankiem Alior Bank w systemie wFirma.pl

Integracja z bankiem Alior Bank i systemu wFirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. Pozwala ona na łatwy eksport wielu danych związanych z wydatkami przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ją wykonać! czytaj dalej

Import aukcji Allegro i automatyczne zarządzanie aukcjami w Allegro +

W ramach dodatku Allegro + możliwy jest import aukcji wystawionych poza systemem wFirma do systemu księgowego oraz funkcje automatycznego zarządzania wznawianiem i zamykaniem aukcji. czytaj dalej

Automatyzacja sprzedaży na Allegro+ to usprawnienie procesu zamówień

Integracja systemu wfirma z Allegro+ to doskonałe narzędzie dla firm - pełna automatyzacja sprzedaży na Allegro z wystawianiem i wysyłką faktur, synchronizacja z magazynem oraz automatycznymi powiadomieniami o pobranych zamówieniach. czytaj dalej

Integracja z SMSAPI, przypomnienia o fakturach, wydatkach i terminach

System umożliwia wysyłanie przypomnień o niezapłaconych fakturach. wydatkach, terminach i deklaracjach za pomocą SMS. W tym celu należy przeprowadzić integrację z platformą smsapi.pl. Sprawdź, jak przeprowadzić integrację systemu wfirma.pl z smsapi.pl! czytaj dalej

Integracja z DotPay

Integracja wfirma.pl z systemem DotPay daje możliwość dokonania zapłaty za fakturę poprzez jej odsyłacz wysłany drogą mailową. W systemie możliwe jest również wysłanie podziękowania SMS po otrzymaniu płatności. Sprawdź, jak zintegrować system z DotPay! czytaj dalej

Integracja SMTP, czyli określenie nadawcy maili wysyłanych z wFirma.pl

System umożliwia ustawienie nadawcy wysyłanych wiadomości. Integracja SMTP odbywa się poprzez podanie danych konta, z którego mają być przekazywane powiadomienia oraz faktury. Sprawdź, jak dodać informacje o poczcie elektronicznej na cele wysyłki maili! czytaj dalej

Przedłużenie pakietu w systemie wFirma.pl

W sytuacji, gdy pakiet wygasa lub wygasł, możliwe jest jego przedłużenie w zakładce USTAWIENIA. Do wyboru użytkownika dostępne są okresy 30 lub 360 dni. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wygląda przedłużenie pakietu w systemie wfirma.pl! czytaj dalej