Ustawienia

Ustawienia w MOJO po stronie systemu wfirma

Aplikacja MOJO to webowa aplikacji do wystawiania faktur zintegrowana z systemem wFirma.pl. Dzięki tej integracji istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych ustawień dotyczących aplikacji po stronie serwisu. Ustawienia w MOJO, sprawdź jakie to proste! czytaj dalej

Dyski w chmurze - integracja z dyskami Google Drive i Dropbox

Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga archiwizowania dużej ilości dokumentacji firmowej. Aby ułatwić użytkownikom jej przechowywanie w systemie możliwa jest integracja z Google Drive oraz Dropbox. Dowiedz się, jak zintegrować dyski w chmurze! czytaj dalej

Zarządzanie interfejsem

W systemie istnieje możliwość personalizacji wyglądu konta poprzez zmianę stylu aplikacji. Użytkownik może wybrać własny styl z 3 dostępnych: zwykły, nocny, wysoki kontrast. Sprawdź, jak wygląda zarządzanie interfejsem. czytaj dalej

Użytkownicy w systemie wFirma.pl

Administrator firmy jest uprawniony do korzystania z modułu Użytkownicy, gdzie może dodać użytkownika lub przypiąć już istniejące konta do swojej firmy. Możliwe jest także modyfikowanie kont użytkowników zależnych (utworzonych przez administratora). czytaj dalej

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w systemie wFirma.pl

System wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl. czytaj dalej

Aktualizacja nazwy firmy - jak przebiega w systemie?

Aktualizacja nazwy firmy wymaga dopełnienia pewnych formalności. Jak powiadomić instytucje o nowej nazwie firmy i w jakim terminie? Jakie jeszcze obowiązki należy dopełnić przy zmianie nazwy firmy? Dowiedz się, jak dokonać zmian w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Odtworzenie stanu firmy z kopii zapasowej

Użytkownik jest uprawniony do samodzielnego tworzenia kopii zapasowych danych konta. Możliwe jest także przywrócenie większości danych konta z czasu utworzenia kopii zapasowej. czytaj dalej

Mechanizm tworzenia webhooków

System wFirma.pl posiada prosty mechanizm tworzenia webhooków do komunikacji z zewnętrznym systemem. czytaj dalej

Przywracanie ustawień fabrycznych w systemie wFirma.pl

Akcja Przywracanie ustawień fabrycznych powoduje wyczyszczenie danych na poszczególnym podmiocie, akcja dostępna jest tylko z poziomu Administratora. czytaj dalej

Integracja z Blue Media - jak ją aktywować?

Użytkownicy mają możliwość integracji z Blue Media, która pozwala na wykonanie zapłaty za fakturę przez odsyłacz wysłany mailowo do kontrahenta. Dzięki tej funkcji faktura zostanie automatycznie rozliczona. Zobacz, jak działa integracja z Blue Media! czytaj dalej

Integracja z bankiem Alior Bank w systemie wFirma.pl

Integracja z bankiem Alior Bank i systemu wFirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. Pozwala ona na łatwy eksport wielu danych związanych z wydatkami przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ją wykonać! czytaj dalej

Automatyzacja sprzedaży na Allegro + - automatyczne akcje dla zamówień z Allegro

Integracja systemu wfirma.pl z Allegro + to doskonałe narzędzie dla firm: pełna automatyzacja sprzedaży z wystawianiem faktur na Allegro, synchronizacja z magazynem oraz automatycznymi powiadomieniami o pobranych zamówieniach. czytaj dalej

Integracja z SmsAPI

System umożliwia wysyłanie przypomnień o niezapłaconych fakturach za pomocą sms-ów. W tym celu należy przeprowadzić integrację z platformą smsapi.pl czytaj dalej

Integracja z DotPay

Integracja wfirma.pl z systemem DotPay daje możliwość dokonania zapłaty za fakturę poprzez jej odsyłacz wysłany drogą mailową. czytaj dalej

Integracja podpisu kwalifikowanego SimplySign z systemem wfirma

Integracja podpisu kwalifikowanego SimplySign działającego w chmurze z systemem wfirma to bezpieczny sposób podpisywania dokumentów. Współpracując z systemami urzędów i administracji umożliwia wymianę dokumentów firmy. Dowiedz się jak zintegrować system! czytaj dalej

Integracja SMTP, czyli określenie nadawcy maili wysyłanych z wFirma.pl

System umożliwia ustawienie nadawcy wysyłanych wiadomości. Integracja SMTP odbywa się poprzez podanie danych konta, z którego mają być przekazywane powiadomienia oraz faktury. Sprawdź, jak dodać informacje o poczcie elektronicznej na cele wysyłki maili! czytaj dalej

Przedłużenie pakietu w systemie wFirma.pl

W sytuacji, gdy pakiet utraci ważność, możliwe jest jego przedłużenie w zakładce USTAWIENIA. Do wyboru użytkownika pozostają okresy 1,3,6 lub 12 miesięcy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wygląda przedłużenie pakietu w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Zmiana pakietu

Użytkownik w każdej chwili może zmienić posiadany pakiet wFirma.pl na inny poprzez zakładkę USTAWIENIA. Okres ważności zostanie automatycznie przeliczony dla celów nowego pakietu. Przeczytaj w artykuł i sprawdź, jak wygląda zmiana pakietu wFirma.pl czytaj dalej

Weryfikacja firmy

Podatnicy, którzy chcą dokonywać wysyłki deklaracji drogą elektroniczną przy wykorzystaniu podpisów pracowników wFirma oraz korzystać z platformy Pasejo muszą dokonać weryfikacji firmy. Weryfikacja firmy następuje poprzez dokonanie opłaty weryfikacyjnej. czytaj dalej