Ustawienia

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w systemie wFirma.pl

System wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl. czytaj dalej

Przywracanie ustawień fabrycznych w systemie wFirma.pl

Akcja Przywracanie ustawień fabrycznych powoduje wyczyszczenie danych na poszczególnym podmiocie, akcja dostępna jest tylko z poziomu Administratora. czytaj dalej

Integracja z Blue Media - jak ją aktywować?

Użytkownicy mają możliwość integracji z Blue Media, która pozwala na wykonanie zapłaty za fakturę przez odsyłacz wysłany mailowo do kontrahenta. Dzięki tej funkcji faktura zostanie automatycznie rozliczona. Zobacz, jak działa integracja z Blue Media! czytaj dalej

Integracja z bankiem Alior Bank w systemie wFirma.pl

Integracja z bankiem Alior Bank i systemu wFirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. Pozwala ona na łatwy eksport wielu danych związanych z wydatkami przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ją wykonać! czytaj dalej

Definiowanie kolumn, czyli zmiana informacji wyświetlanych w tabeli

Użytkownicy wfirma.pl mogą dostosować do swoich potrzeb wygląd wyświetlanej tabeli poprzez odpowiednie zdefiniowanie typów kolumn oraz modyfikację ich szerokości. Jak zarządzać tabelami i na czym polega definiowanie kolumn w systemie? Sprawdź! czytaj dalej

Powiązanie konta wFirma z kontem Facebook i Google+

Istnieje możliwość powiązania konta w systemie wfirma.pl z kontem google (pocztą gmail) oraz Facebook. Powiązanie kont umożliwi używanie nazwy użytkownika i hasła Google/ Facebook w celu zalogowania się do systemu księgowości elektronicznej. czytaj dalej

Dodawanie nowej firmy do istniejącego konta

W systemie wFirma.pl możliwe jest dodawanie nowej firmy lub istniejącego już konta w systemie do innego konta. Pozwala to na ułatwienie prowadzenia księgowości kilku firm jednocześnie. Sprawdź jak dodać konto nowej firmy do istniejącego konta. czytaj dalej

Moduł NA SKRÓTY

Moduł NA SKRÓTY- symbol gwiazdki - Pozwala na łatwe i szybkie wykonywanie najczęściej używanych akcji w dowolnym miejscu w systemie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Logo firmy na fakturze

W systemie wfirma.pl istnieje możliwość dodania logo firmy, które będzie widoczne na wystawianych fakturach, a także na kopertach. czytaj dalej

Skróty klawiszowe w systemie wFirma

Dowiedz się więcej na temat skrótów klawiszowych, które mogą pomóc przyśpieszyć pracę w systemie wFirma.pl! czytaj dalej

Zarządzanie interfejsem

W systemie istnieje możliwość personalizacji wyglądu konta poprzez zmianę stylu aplikacji. Użytkownik może wybrać własny styl z 3 dostępnych: zwykły, nocny, wysoki kontrast. Sprawdź, jak wygląda zarządzanie interfejsem. czytaj dalej

Użytkownicy w systemie wFirma.pl

Administrator firmy jest uprawniony do korzystania z modułu Użytkownicy, gdzie może dodać użytkownika lub przypiąć już istniejące konta do swojej firmy. Możliwe jest także modyfikowanie kont użytkowników zależnych (utworzonych przez administratora). czytaj dalej

Integracja z SmsAPI

System umożliwia wysyłanie przypomnień o niezapłaconych fakturach za pomocą sms-ów. W tym celu należy przeprowadzić integrację z platformą smsapi.pl czytaj dalej

Integracja SMTP, czyli określenie nadawcy maili wysyłanych z wFirma.pl

System umożliwia ustawienie nadawcy wysyłanych wiadomości. Integracja SMTP odbywa się poprzez podanie danych konta, z którego mają być przekazywane powiadomienia oraz faktury. Sprawdź, jak dodać informacje o poczcie elektronicznej na cele wysyłki maili! czytaj dalej

Weryfikacja firmy

Podatnicy, którzy chcą dokonywać wysyłki deklaracji drogą elektroniczną przy wykorzystaniu podpisów pracowników wFirma oraz korzystać z platformy Pasejo muszą dokonać weryfikacji firmy. Weryfikacja firmy następuje poprzez dokonanie opłaty weryfikacyjnej. czytaj dalej

Szablony dokumentów - jak je dodać w systemie?

W systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się! czytaj dalej

Wybór serii numeracji dokumentów

Użytkownik ma możliwość ustawienia własnej numeracji faktur sprzedażowych i innych dokumentów. Podczas dodawania nowej serii numeracji można opcjonalnie wprowadzić logo, które będzie umieszczane na fakturze z danej serii. czytaj dalej

Stały tekst na fakturze wystawianej w systemie wFirma.pl

Użytkownik korzystający z systemu ma możliwość umieszczenia stałego tekstu, który będzie widoczny na fakturach sprzedażowych. Tekst może być umieszczony w trzech miejscach. Sprawdź, jak dodać stały tekst na fakturze to krok po kroku. czytaj dalej

Szablony nazw plików wydruków w systemie wfirma.pl

Dokumenty generowane z systemu wfirma.pl mają automatycznie nadane nazwy. Jeśli chodzi o szablony nazw plików wydruków, to można je dowolnie modyfikować w zakładce Ustawienia. Jak użytkownik może dokonać takiej zmiany? Dowiedz się! czytaj dalej

Integracja z DotPay

Integracja wfirma.pl z systemem DotPay daje możliwość dokonania zapłaty za fakturę poprzez jej odsyłacz wysłany drogą mailową. czytaj dalej