Ustawienia

Weryfikacja firmy

Podatnicy, którzy chcą dokonywać wysyłki deklaracji drogą elektroniczną przy wykorzystaniu podpisów pracowników wFirma oraz korzystać z platformy Pasejo muszą dokonać weryfikacji firmy. Weryfikacja firmy następuje poprzez dokonanie opłaty weryfikacyjnej. czytaj dalej

Przypinanie firmy do istniejącego konta w systemie

W systemie istnieje możliwość przypięcia istniejącego już konta na wfirma.pl do innego konta w systemie, przez co można ułatwić prowadzenie księgowości kilku firm jednocześnie. Dowiedz się, w jaki sposób następuje przypinanie firmy do istniejącego konta! czytaj dalej

Dyski w chmurze - integracja z dyskami Google Drive i Dropbox

Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga archiwizowania dużej ilości dokumentacji firmowej. Aby ułatwić użytkownikom jej przechowywanie w systemie możliwa jest integracja z Google Drive oraz Dropbox. Dowiedz się, jak zintegrować dyski w chmurze! czytaj dalej

Przedłużenie pakietu w systemie wFirma.pl

W sytuacji, gdy pakiet utraci ważność, możliwe jest jego przedłużenie w zakładce USTAWIENIA. Do wyboru użytkownika pozostają okresy 1,3,6 lub 12 miesięcy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wygląda przedłużenie pakietu w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Zmiana pakietu

Użytkownik w każdej chwili może zmienić posiadany pakiet wFirma.pl na inny poprzez zakładkę USTAWIENIA. Okres ważności zostanie automatycznie przeliczony dla celów nowego pakietu. Przeczytaj w artykuł i sprawdź, jak wygląda zmiana pakietu wFirma.pl czytaj dalej

Szablony dokumentów - jak je dodać w systemie?

W systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się! czytaj dalej

Dodatki w systemie wfirma.pl - jak je uruchomić?

W ramach pakietu Księgowości online lub Księgowości online + rozbudowany magazyn, można skorzystać z dodatkowych funkcji systemu wfirma.pl. Obecnie taką funkcją jest usługa autoryzacji wysyłki JPK_VAT oraz OCR. Sprawdź jak uruchomić dodatki w systemie! czytaj dalej

Logo firmy na fakturze i dokumentach

W systemie wfirma.pl istnieje możliwość dodania logo firmy, które będzie widoczne na wystawianych fakturach, dokumentach magazynowych, a także na kopertach. Dowiedz się, w jaki sposób załączyć logo firmy, aby było widoczne na wystawianych dokumentach. czytaj dalej

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w systemie wFirma.pl

System wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl. czytaj dalej

Zarządzanie skrótami w systemie

W systemie jest dostępna opcja zarządzanie skrótami, wyróżniona symbolem gwiazdki. Funkcja pozwala na łatwe i szybkie wykonywanie najczęściej używanych akcji w dowolnym miejscu w systemie. Użytkownik może samodzielnie zdefiniować własne skróty. Sprawdź! czytaj dalej

Przywracanie ustawień fabrycznych w systemie wFirma.pl

Akcja Przywracanie ustawień fabrycznych powoduje wyczyszczenie danych na poszczególnym podmiocie, akcja dostępna jest tylko z poziomu Administratora. czytaj dalej

Integracja z Blue Media - jak ją aktywować?

Użytkownicy mają możliwość integracji z Blue Media, która pozwala na wykonanie zapłaty za fakturę przez odsyłacz wysłany mailowo do kontrahenta. Dzięki tej funkcji faktura zostanie automatycznie rozliczona. Zobacz, jak działa integracja z Blue Media! czytaj dalej

Integracja z bankiem Alior Bank w systemie wFirma.pl

Integracja z bankiem Alior Bank i systemu wFirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. Pozwala ona na łatwy eksport wielu danych związanych z wydatkami przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ją wykonać! czytaj dalej

Definiowanie kolumn, czyli zmiana informacji wyświetlanych w tabeli

Użytkownicy wfirma.pl mogą dostosować do swoich potrzeb wygląd wyświetlanej tabeli poprzez odpowiednie zdefiniowanie typów kolumn oraz modyfikację ich szerokości. Jak zarządzać tabelami i na czym polega definiowanie kolumn w systemie? Sprawdź! czytaj dalej

Powiązanie konta wFirma z kontem Facebook i Google+

Istnieje możliwość powiązania konta w systemie wfirma.pl z kontem google (pocztą gmail) oraz Facebook. Powiązanie kont umożliwi używanie nazwy użytkownika i hasła Google/ Facebook w celu zalogowania się do systemu księgowości elektronicznej. czytaj dalej

Dodawanie nowej firmy do istniejącego konta

W systemie wFirma.pl możliwe jest dodawanie nowej firmy lub istniejącego już konta w systemie do innego konta. Pozwala to na ułatwienie prowadzenia księgowości kilku firm jednocześnie. Sprawdź jak dodać konto nowej firmy do istniejącego konta. czytaj dalej

Moduł NA SKRÓTY

Moduł NA SKRÓTY- symbol gwiazdki - Pozwala na łatwe i szybkie wykonywanie najczęściej używanych akcji w dowolnym miejscu w systemie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Skróty klawiszowe w systemie wFirma

Dowiedz się więcej na temat skrótów klawiszowych, które mogą pomóc przyśpieszyć pracę w systemie wFirma.pl! czytaj dalej

Zarządzanie interfejsem

W systemie istnieje możliwość personalizacji wyglądu konta poprzez zmianę stylu aplikacji. Użytkownik może wybrać własny styl z 3 dostępnych: zwykły, nocny, wysoki kontrast. Sprawdź, jak wygląda zarządzanie interfejsem. czytaj dalej

Użytkownicy w systemie wFirma.pl

Administrator firmy jest uprawniony do korzystania z modułu Użytkownicy, gdzie może dodać użytkownika lub przypiąć już istniejące konta do swojej firmy. Możliwe jest także modyfikowanie kont użytkowników zależnych (utworzonych przez administratora). czytaj dalej