Ustawienia

Integracja podpisu kwalifikowanego SimplySign z systemem wfirma

integracja podpisu kwalifikowanego simplysign Integracja podpisu kwalifikowanego SimplySign działającego w chmurze z systemem wfirma to bezpieczny sposób podpisywania dokumentów. Współpracując z systemami urzędów i administracji umożliwia wymianę dokumentów firmy. Dowiedz się jak zintegrować system! czytaj dalej
2019-01-01

Podatki i ZUS

E-deklaracje

e-deklaracje Niektóre e-deklaracje wysyłane z systemu wfirma.pl można potwierdzić kwotą przychodu uzyskanego w roku ubiegłym. Inne zaś wymagają posiadania podpisu kwalifikowanego, bądź autoryzacji za pomocą profilu zaufanego. Sprawdź, jak wysyłać e-deklaracje online! czytaj dalej
2019-01-01

Podatki i ZUS

Schemat składek ZUS i ustawienia w systemie

Schemat składek zus Przed wygenerowaniem pierwszej deklaracji ZUS DRA oraz gdy nastąpiły jakieś zmiany w tym zakresie, informacje te należy wprowadzić w zakładce Ustawienia. Użytkownik ma do wyboru odpowiedni schemat składek ZUS. Zobacz, który schemat wybrać? Przeczytaj! czytaj dalej
2019-01-01

Podatki i ZUS

Limit 30-krotności dla przedsiębiorcy i osoby współpracującej

limit 30-krotności dla przedsiębiorcy Limit 30-krotności dla przedsiębiorcy oznacza sumę przychodów, od których odprowadzane są składki na te dwa ubezpieczenia. Teraz możesz dodawać podstawy z innych zatrudnień w systemie, a on za Ciebie będzie pilnował przekroczenia limitu! Sprawdź! czytaj dalej

Weryfikacja firmy

weryfikacja  firmy Podatnicy, którzy chcą dokonywać wysyłki deklaracji drogą elektroniczną przy wykorzystaniu podpisów pracowników wFirma oraz korzystać z platformy Pasejo muszą dokonać weryfikacji firmy. Weryfikacja firmy następuje poprzez dokonanie opłaty weryfikacyjnej. czytaj dalej

Przypinanie firmy do istniejącego konta w systemie

przypinanie firmy W systemie istnieje możliwość przypięcia istniejącego już konta na wfirma.pl do innego konta w systemie, przez co można ułatwić prowadzenie księgowości kilku firm jednocześnie. Dowiedz się, w jaki sposób następuje przypinanie firmy do istniejącego konta! czytaj dalej

Dyski w chmurze - integracja z dyskami Google Drive i Dropbox

dyski w chmurze Prowadzenie działalności gospodarczej wymaga archiwizowania dużej ilości dokumentacji firmowej. Aby ułatwić użytkownikom jej przechowywanie w systemie możliwa jest integracja z Google Drive oraz Dropbox. Dowiedz się, jak zintegrować dyski w chmurze! czytaj dalej

Przedłużenie pakietu w systemie wFirma.pl

przedłużenie pakietu W sytuacji, gdy pakiet utraci ważność, możliwe jest jego przedłużenie w zakładce USTAWIENIA. Do wyboru użytkownika pozostają okresy 1,3,6 lub 12 miesięcy. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak wygląda przedłużenie pakietu w systemie wfirma.pl! czytaj dalej

Zmiana pakietu

zmiana pakietu Użytkownik w każdej chwili może zmienić posiadany pakiet wFirma.pl na inny poprzez zakładkę USTAWIENIA. Okres ważności zostanie automatycznie przeliczony dla celów nowego pakietu. Przeczytaj w artykuł i sprawdź, jak wygląda zmiana pakietu wFirma.pl czytaj dalej

Szablony dokumentów - jak je dodać w systemie?

szablony dokumentów W systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się! czytaj dalej

Dodatki w systemie wfirma.pl - jak je uruchomić?

dodatki W ramach pakietu Księgowości online lub Księgowości online + rozbudowany magazyn, można skorzystać z dodatkowych funkcji systemu wfirma.pl. Obecnie taką funkcją jest usługa autoryzacji wysyłki JPK_VAT oraz OCR. Sprawdź jak uruchomić dodatki w systemie! czytaj dalej

Logo firmy na fakturze i dokumentach

W systemie wfirma.pl istnieje możliwość dodania logo firmy, które będzie widoczne na wystawianych fakturach, dokumentach magazynowych, a także na kopertach. Dowiedz się, w jaki sposób załączyć logo firmy, aby było widoczne na wystawianych dokumentach. czytaj dalej

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w systemie wFirma.pl

zarządzanie kontem System wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl. czytaj dalej

Zarządzanie skrótami w systemie

zarządzanie skrótami W systemie jest dostępna opcja zarządzanie skrótami, wyróżniona symbolem gwiazdki. Funkcja pozwala na łatwe i szybkie wykonywanie najczęściej używanych akcji w dowolnym miejscu w systemie. Użytkownik może samodzielnie zdefiniować własne skróty. Sprawdź! czytaj dalej

Przywracanie ustawień fabrycznych w systemie wFirma.pl

przywracanie ustawień fabrycznych Akcja Przywracanie ustawień fabrycznych powoduje wyczyszczenie danych na poszczególnym podmiocie, akcja dostępna jest tylko z poziomu Administratora. czytaj dalej

Integracja z Blue Media - jak ją aktywować?

integracja z blue media Użytkownicy mają możliwość integracji z Blue Media, która pozwala na wykonanie zapłaty za fakturę przez odsyłacz wysłany mailowo do kontrahenta. Dzięki tej funkcji faktura zostanie automatycznie rozliczona. Zobacz, jak działa integracja z Blue Media! czytaj dalej

Integracja z bankiem Alior Bank w systemie wFirma.pl

integracja z bankiem Integracja z bankiem Alior Bank i systemu wFirma.pl umożliwia pobieranie wyciągów oraz eksport wydatków bezpośrednio do koszyka przelewów. Pozwala ona na łatwy eksport wielu danych związanych z wydatkami przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ją wykonać! czytaj dalej

Definiowanie kolumn, czyli zmiana informacji wyświetlanych w tabeli

definiowanie kolumn Użytkownicy wfirma.pl mogą dostosować do swoich potrzeb wygląd wyświetlanej tabeli poprzez odpowiednie zdefiniowanie typów kolumn oraz modyfikację ich szerokości. Jak zarządzać tabelami i na czym polega definiowanie kolumn w systemie? Sprawdź! czytaj dalej

Powiązanie konta wFirma z kontem Facebook i Google+

powiązanie konta Istnieje możliwość powiązania konta w systemie wfirma.pl z kontem google (pocztą gmail) oraz Facebook. Powiązanie kont umożliwi używanie nazwy użytkownika i hasła Google/ Facebook w celu zalogowania się do systemu księgowości elektronicznej. czytaj dalej

Dodawanie nowej firmy do istniejącego konta

dodawanie nowej firmy W systemie wFirma.pl możliwe jest dodawanie nowej firmy lub istniejącego już konta w systemie do innego konta. Pozwala to na ułatwienie prowadzenia księgowości kilku firm jednocześnie. Sprawdź jak dodać konto nowej firmy do istniejącego konta. czytaj dalej