Pozostałe ustawienia

Zarządzanie kontem oraz ustawieniami w systemie wFirma.pl

zarządzanie kontem System wFirma.pl umożliwia sprawne zarządzanie kontem m.in. przez dodanie awatara, określenie długości sesji, integrację SMTP, zmianę hasła czy podgląd aktywnych sesji. Sprawdź, jak efektywnie zarządzać kontem użytkownika w systemie wFirma.pl. czytaj dalej

Przywracanie ustawień fabrycznych w systemie wFirma.pl

przywracanie ustawień fabrycznych Akcja Przywracanie ustawień fabrycznych powoduje wyczyszczenie danych na poszczególnym podmiocie, akcja dostępna jest tylko z poziomu Administratora. czytaj dalej

Użytkownicy w systemie wFirma.pl

użytkownicy Administrator firmy jest uprawniony do korzystania z modułu Użytkownicy, gdzie może dodać użytkownika lub przypiąć już istniejące konta do swojej firmy. Możliwe jest także modyfikowanie kont użytkowników zależnych (utworzonych przez administratora). czytaj dalej

Odtworzenie stanu firmy z kopii zapasowej

Użytkownik jest uprawniony do samodzielnego tworzenia kopii zapasowych danych konta. Możliwe jest także przywrócenie większości danych konta z czasu utworzenia kopii zapasowej. czytaj dalej

Mechanizm tworzenia webhooków

System wFirma.pl posiada prosty mechanizm tworzenia webhooków do komunikacji z zewnętrznym systemem. czytaj dalej

Aktualizacja nazwy firmy

Aktualizacja nazwy firmy wymaga dopełnienia pewnych formalności. Jak powiadomić instytucje o nowej nazwie firmy i w jakim terminie? Jakie jeszcze obowiązki należy dopełnić przy zmianie nazwy firmy? Dowiedz się, jak dokonać zmian w systemie wfirma.pl! czytaj dalej