System wFirma.pl umożliwia księgowanie wydatku na podstawie pliku.
W celu zaksięgowania wydatku, należy przejść do zakładki:
WYDATKI» KSIĘGOWANIE » DODAJ » NA PODSTAWIE PLIKU, gdzie w pojawiającym się oknie należy skorzystać z opcji
WYBIERZ i załączyć plik z fakturą.
Wówczas użytkownik zostanie przekierowany do okna Dodawania nowego wydatku. W przypadku faktury od nowego kontrahenta konieczny jest ręczny wybór rodzaju/schematu wydatku (w każdej kolejnej fakturze od tego kontrahenta system podpowie ostatnio wybrany rodzaj wydatku). Pozostałe dane zostaną uzupełnione automatycznie.
System rozpoznaje e-faktury w formacie XML EAN UCC, XML ECOD, UBL 2.1. oraz wystawione przez innych użytkowników wfirma.pl
Podgląd e-faktury dostępny będzie po przejściu w szczegóły danego wydatku w podzakładce PODGLĄD DOKUMENTÓW.
Na skróty
Prowadź księgowość online w systemie wfirma.pl!
- Elektroniczna wysyłka deklaracji podatkowych i ZUS
- Generowanie i wysyłka JPK_V7
- Szybkie płatności za wydatki, podatki i ZUS
Załóż bezpłatne konto
Zacznij bezpłatny 30 dniowy okres próbny bez żadnych zobowiązań!