Pracodawcy, którzy zatrudniają wielu pracowników, mogą uporządkować widok pracowników używając opcji “ukrywanie pracownika”. Warto tę opcję wykorzystać w stosunku do pracowników, z którymi, np. została rozwiązana umowa o pracę. Pozwoli to zachować przejrzysty widok na liście pracowników.
Ukrywanie pracownika
W celu ukrycia pracownika należy przejść do zakładki KADRY » PRACOWNICY » ZAZNACZYĆ PRACOWNIKA » MODYFIKUJ » UKRYJ.
Pracownik zniknie z listy pracowników, a jego podgląd będzie możliwy po wybraniu w filtrach widoczności wariantu UKRYCI.
Przywrócenie pracownika
W celu przywrócenia pracownika na listę widocznych zatrudnionych, należy wybrać i zaznaczyć osobę z listy pracowników ukrytych i wybrać opcję MODYFIKUJ » POKAŻ.
W ten sposób pracownik powróci na listę pracowników widocznych w zakładce KADRY » PRACOWNICY.