Umowa z biurem rachunkowym

W przypadku gdy zostanie zgłoszona chęć podjęcia współpracy z wybranym biurem rachunkowym (patrz: nowy użytkownik lub użytkownik wfirma.pl), po ustaleniu szczegółów na temat ceny obsługi księgowej, biuro sporządza i przedstawia klientowi umowę według własnych wewnętrznych ustaleń.

Uwaga dla biur rachunkowych: Po wybraniu przez klienta Państwa biura rachunkowego w serwisie mojebiuro24.pl, w kokpicie konta w zakładce OCZEKUJĄCE pojawi się informacje o kliencie.

Samo mailowe otrzymanie przez klienta umowy nie stanowi jej zawarcia - potrzebny jest dodatkowo podpis. Przedsiębiorca powinien wydrukować umowę w dwóch egzemplarzach, podpisać oraz odesłać na adres danego biura rachunkowego.

Uwaga dla biur rachunkowych: Zaakceptowanie zgłoszenia o podpięcie firmy do konta biura rachunkowego powinno nastąpić po otrzymaniu podpisanej przez klienta umowy.

Mimo iż działanie biur rachunkowych w systemie mojebiuro24.pl oparte jest na formie online, to niezbędne jest sporządzenie umowy o świadczenie usług księgowych w formie papierowej, pomiędzy biurem a klientem (przedsiębiorcą).