0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Ustawienia podstawowe

Ustawienia podstawowe

Gdzie można zaznaczyć opcję zawieszenia działalności?

Zawiesiłeś działalność gospodarczą? Sprawdź, jak zawieszenie działalności wpływa na dostępność do danych i amortyzację środków trwałych w systemie wfirma.pl.

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Dane osoby uprawnionej do wystawienia faktury

Dane osoby wystawiającej fakturę pojawiają się na dokumencie automatycznie. Zmiany danych osoby uprawnionej do wystawiania faktury można dokonać w zakładce Ustawienia. Sprawdź, jak prawidłowo zmienić na fakturze dane osoby ją wystawiającej!

29 marca 2021

Ustawienia podstawowe

Dodawanie nowego kontrahenta

Funkcja dodawanie nowego kontrahenta umożliwia szybkie wprowadzenie informacji o kliencie do systemu. Dane te mogą zostać wpisane ręcznie lub zaktualizowane na podstawie bazy GUS. Sprawdź jak wprowadzić dane nowego kontrahenta w systemie wfirma.pl!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Tryb edycji okna dla kontrahenta

System wFirma.pl oferuje użytkownikom możliwość zdefiniowania dodatkowych pól w danych kontrahenta. Służy do tego tryb edycji okna dla kontrahenta. Przeczytaj i zobacz, jak stworzyć dodatkowe pola, które ułatwią Ci pracę w systemie!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Jak zmienić hasło do konta użytkownika?

Użytkownicy systemu wfirma.pl w dowolnym momencie mogą dokonać zmiany hasła do konta. Pozwala to ograniczyć dostęp osób trzecich do konta oraz zwiększyć bezpieczeństwo przechowywanych danych w systemie. Sprawdź, jak zmienić hasło do konta wFirma.pl!

7 listopada 2022

Ustawienia podstawowe

Czy z systemu wFirma.pl można korzystać nie będąc płatnikiem VAT?

Z systemu wFirma mogą korzystać zarówno czynni podatnicy VAT, jak i podmioty korzystające ze zwolnienia. To w jaki sposób będą ujmowane przychody i wydatki użytkowników jest zależne od ustawień jakich dokonał w systemie. Sprawdź, jak dodać ustawienia VAT!

24 stycznia 2022

Ustawienia podstawowe

Dodawanie zadań i zadania cykliczne

W zakładce Zadania można tworzyć zlecenia dla poszczególnych pracowników oraz dodawać zadania cykliczne. Sprawdź, jak to zrobić.

29 sierpnia 2021

Ustawienia podstawowe

Lista zadań - dodawanie oraz modyfikowanie

Lista zadań ma na celu usprawnienie działań w firmie. W jednym miejscu zebrane są listy zadań oraz zlecenia dla poszczególnych pracowników. Listy zadań można powiązać z kontrahentem oraz ustawić priorytet.

24 października 2023

Ustawienia podstawowe

Jak wprowadzić podstawowe informacje w systemie?

Po założeniu konta w systemie wFirma.pl należy dokładnie uzupełnić podstawowe informacje dotyczące prowadzonej działalności. Dane te wprowadza się w zakładce USTAWIENIA. Przeczytaj i sprawdź, jakie dane i w którym miejscu należy uzupełnić.

2 grudnia 2021

Ustawienia podstawowe

Faktura metoda kasowa w VAT - jak wystawić?

Mali podatnicy korzystając z metody kasowej w podatku VAT mają możliwość odpowiedniego wystawiania faktur w systemie. Przed wystawieniem pierwszej faktury należy wprowadzić właściwe ustawienia. Jak stosowana jest metoda kasowa podczas wystawiania faktur?

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Tryb edycji okna dla wystawianych dokumentów

System wFirma daje możliwość zdefiniowania domyślnych ustawień (tryb edycji okna) dla niektórych pól w wystawianych dokumentach sprzedaży, wydatkach, a także podczas dodawania produktów oraz kontrahentów

7 marca 2022

Ustawienia podstawowe

Podatek VAT - jak dostosować ustawienia?

Zaczynając pracę w systemie należy uzupełnić informacje dotyczące rozliczeń podatku VAT. Kwestia ta dotyczy zarówno podatników VAT czynnych, jak i podatników VAT zwolnionych. Artykuł wyjaśnia jak dostosować ustawienia do specyfiki swojej działalności.

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Sprzedaż opodatkowana i zwolniona (sprzedaż mieszana)

W przypadku prowadzenia sprzedaży mieszanej (opodatkowanej i zwolnionej), proporcję sprzedaży opodatkowanej do łącznej sprzedaży określa się w zakładce USTAWIENIA. Dowiedz się, jak w prawidłowy sposób powinna zostać rozliczona sprzedaż opodatkowana i zwol

18 sierpnia 2021

Ustawienia podstawowe

Szablony dokumentów - jak je dodać w systemie?

W systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się!

10 maja 2021

Ustawienia podstawowe

Własne szablony wydruków w systemie wfirma.pl

W systemie wfirma.pl istnieje możliwość definiowania własnych szablonów wydruków dla 6 typów dokumentów: Faktura VAT, Faktura (bez VAT), Oferta, Oferta (bez VAT), Pro forma, Pro forma (bez VAT). Sprawdź, jak stworzyć własne szablony wydruków dokumentów!

22 lipca 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów