Lista zadań pomagaja w organizacji pracy nad poszczególnymi projektami realizowanymi w firmie. Zadania można przypisać do konkretnych pracowników lub kontrahentów. Pracę usprawnia możliwość precyzyjnego określania daty początku i końca zadania oraz ustawienie priorytetu do zadań z listy.
Lista zadań - jak stworzyć?
Aby utworzyć nową listę zadań w systemie należy przejść do zakładki CRM » ZADANIA » LISTY ZADAŃ i skorzystać z opcji DODAJ NOWĄ.
Pojawi się wtedy okno Dodaj listę zadań, w którym należy wpisać nazwę nowej listy zadań, kod (maksymalnie 3 znaki) oraz opis.
Po zapisaniu nowa lista zadań zostanie wyświetlona w liście zadań.
Szczegóły listy zadań
W celu wyświetlenia szczegółów listy zadań należy kliknąć na jej nazwę. Wówczas pojawią się wszystkie przypisane do niej zadania.
Wybierając Wszystkie zadania zostaną wyświetlone wszystkie zadania ze wszystkich list zadań oraz te zadania, które nie zostały przypisane do listy zadań.
Modyfikowanie i usuwanie
Listę zadań można przestawiać, modyfikować oraz usuwać, po najechaniu myszką na odpowiednie ikonki - edycji i usuwania znajdujące się obok nazwy listy.