0 0
dni
0 0
godz
0 0
min
0 0
sek

Ustawienia podstawowe

Ustawienia podstawowe

Analiza przepływów pieniężnych

Przepływy pieniężne to narzędzie, które pozwoli ustalić stopień płynności finansowej własnej firmy. Kontrolowanie ich jest niezwykle ważne. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak przebiega analiza przepływów pieniężnych w systemie wfirma.pl.

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Wyszukiwarka w selectach

Wyszukiwarka w selectach pomoże na szybkie i łatwe wyszukanie niezbędnych opcji. Skorzystaj z tego rozwiązania i przyspiesz swoją pracę na każdym etapie pracy w systemie. Sprawdź, jak działa wyszukiwarka w selectach

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Scalanie kontrahentów

W zakładce CRM możliwe jest scalanie kontrahentów, które polega na połączeniu wybranych kontrahentów w jeden zapis. Opcja ta jest przydatna np. w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta. Sprawdź, jak scalić kontrahentów!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Przypomnienie o braku płatności

W systemie wfirma.pl można wysyłać przypomnienie o braku płatności za fakturę droga mailową jak i SMS-em. Można zarządzać treścią wysyłanych szablonów jak i określaniem sposób ich wysyłki (ręcznie, automatycznie).

28 sierpnia 2021

Ustawienia podstawowe

Usuwanie konta w systemie księgowości online wfirma.pl

Usuwanie konta z serwisu wfirma.pl możliwe jest po przejściu do zakładki USTAWIENIA. Po usunięciu konta użytkownik nieodwracalnie straci wszystkie wprowadzone do systemu dane. Sprawdź, jak należy przeprowadzić operację usunięcia konta w serwisie.

21 lutego 2022

Ustawienia podstawowe

Tryb pełnoekranowy w systemie wfirma.pl

Dla ułatwienia korzystania z systemu dostępna jest opcja trybu pełnoekranowego. Funkcja ta, jest przydatna szczególnie przy sprawdzaniu zapisów w ewidencjach. Dowiedz, się jak włączyć tryb pełnoekranowy w systemie wfirma.pl!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Logo firmy na fakturze i dokumentach

W systemie wfirma.pl istnieje możliwość dodania logo firmy, które będzie widoczne na wystawianych fakturach, dokumentach magazynowych, a także na kopertach. Dowiedz się, w jaki sposób załączyć logo firmy, aby było widoczne na wystawianych dokumentach.

4 stycznia 2022

Ustawienia podstawowe

Dane podstawowe firmy

W zakładce USTAWIENIA znajduje się szereg opcji, które należy uzupełnić przed rozpoczęciem pracy w systemie tj. dane identyfikacyjne, formę działalności, adres oraz rachunki bankowe. Dowiedz się, w jaki sposób uzupełnić dane podstawowe firmy w systemie.

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

CRM - wystawianie dokumentów

W zakładce CRM widnieje lista kontrahentów, dla których możliwe jest wystawienie faktury, zamówienia, noty odsetkowej, noty księgowej oraz faktury za usługi cykliczne. Sprawdź, jak możliwe jest wystawienie faktury dla kontrahenta z zakładki CRM!

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Analiza zakupu

Analiza zakupów dostępna w wFirma.pl to narzędzie, które pomoże określić strukturę kosztów oraz cykliczność wydatków. Przekonaj się jak w łatwy sposób można dokonać analizy poniesionych wydatków w działalności, przy pomocy funkcji w systemie.

1 stycznia 2021

Ustawienia podstawowe

Wiadomości systemowe i od eksperta - gdzie znaleźć?

W zakładce bezpieczeństwo znajduje się zestawienie powiadomień systemowych dotyczących m.in wystawiania faktur czy korekt odliczenia podatku VAT. Natomiast w zakładce wiadomości znajduje się historia korespondencji z ekspertami wfirma.pl!

2 września 2022

Ustawienia podstawowe

Definiowanie kolumn w tabeli w kokpicie biura rachunkowego

Pracownicy biura oraz przedsiębiorcy systemu Mojebiuro24.pl mogą dostosować do swoich potrzeb wygląd wyświetlanej tabeli dzięki funkcji definiowanie kolumn w tabeli. Dowiedz się, w jaki sposób ustawić własny wygląd tabeli w systemie!

24 lipca 2020

Ustawienia podstawowe

Ustawienia w MOJO po stronie systemu wfirma

Aplikacja MOJO to webowa aplikacji do wystawiania faktur zintegrowana z systemem wFirma.pl. Dzięki tej integracji istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych ustawień dotyczących aplikacji po stronie serwisu. Ustawienia w MOJO, sprawdź jakie to proste!

24 lipca 2020

Ustawienia podstawowe

Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych w systemie wfirma.pl

Upoważnienie do przetwarzania danych osobowych jest jednym ze środków ochrony danych. Nie każde stanowisko pracy wymaga dostępu do danych, dlatego też powinno to być szczególnie monitorowane. Sprawdź jak wygenerować upoważnienie w systemie wfirma.pl!

24 lipca 2020

Ustawienia podstawowe

Informacje o cookies

Ciasteczka - wFirma.pl. Poznaj naszą politykę coockes, do czego ich używamy, czy zawierają dane osobowe oraz jak je można usunąć.

24 maja 2022

Artykuły
Brak wyników.
Więcej artykułów
Wzory
Brak wyników.
Więcej wzorów