Ustawienia podstawowe
Szablony dokumentów - jak je dodać w systemie?
W systemie dostępne są określone szablony dokumentów. Na potrzeby użytkowników została wprowadzona możliwość modyfikacji szablonów, w celu dostosowania ich do własnych wymogów i potrzeb. Jak dokonać odpowiednich zmian w systemie? Dowiedz się!
10 maja 2021
Własne szablony wydruków w systemie wfirma.pl
W systemie wfirma.pl istnieje możliwość definiowania własnych szablonów wydruków dla 6 typów dokumentów: Faktura VAT, Faktura (bez VAT), Oferta, Oferta (bez VAT), Pro forma, Pro forma (bez VAT). Sprawdź, jak stworzyć własne szablony wydruków dokumentów!
22 lipca 2022
Analiza przepływów pieniężnych
Przepływy pieniężne to narzędzie, które pozwoli ustalić stopień płynności finansowej własnej firmy. Kontrolowanie ich jest niezwykle ważne. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jak przebiega analiza przepływów pieniężnych w systemie wfirma.pl.
1 stycznia 2021
Wyszukiwarka w selectach
Wyszukiwarka w selectach pomoże na szybkie i łatwe wyszukanie niezbędnych opcji. Skorzystaj z tego rozwiązania i przyspiesz swoją pracę na każdym etapie pracy w systemie. Sprawdź, jak działa wyszukiwarka w selectach
1 stycznia 2021
Scalanie kontrahentów
W zakładce CRM możliwe jest scalanie kontrahentów, które polega na połączeniu wybranych kontrahentów w jeden zapis. Opcja ta jest przydatna np. w przypadku podwójnego wprowadzenia do systemu tego samego kontrahenta. Sprawdź, jak scalić kontrahentów!
1 stycznia 2021
Przypomnienie o braku płatności
W systemie wfirma.pl można wysyłać przypomnienie o braku płatności za fakturę droga mailową jak i SMS-em. Można zarządzać treścią wysyłanych szablonów jak i określaniem sposób ich wysyłki (ręcznie, automatycznie).
28 sierpnia 2021
Usuwanie konta w systemie księgowości online wfirma.pl
Usuwanie konta z serwisu wfirma.pl możliwe jest po przejściu do zakładki USTAWIENIA. Po usunięciu konta użytkownik nieodwracalnie straci wszystkie wprowadzone do systemu dane. Sprawdź, jak należy przeprowadzić operację usunięcia konta w serwisie.
21 lutego 2022
Tryb pełnoekranowy w systemie wfirma.pl
Dla ułatwienia korzystania z systemu dostępna jest opcja trybu pełnoekranowego. Funkcja ta, jest przydatna szczególnie przy sprawdzaniu zapisów w ewidencjach. Dowiedz, się jak włączyć tryb pełnoekranowy w systemie wfirma.pl!
1 stycznia 2021
Logo firmy na fakturze i dokumentach
W systemie wfirma.pl istnieje możliwość dodania logo firmy, które będzie widoczne na wystawianych fakturach, dokumentach magazynowych, a także na kopertach. Dowiedz się, w jaki sposób załączyć logo firmy, aby było widoczne na wystawianych dokumentach.
4 stycznia 2022
Dane podstawowe firmy
W zakładce USTAWIENIA znajduje się szereg opcji, które należy uzupełnić przed rozpoczęciem pracy w systemie tj. dane identyfikacyjne, formę działalności, adres oraz rachunki bankowe. Dowiedz się, w jaki sposób uzupełnić dane podstawowe firmy w systemie.
30 września 2024
CRM - wystawianie dokumentów
W zakładce CRM widnieje lista kontrahentów, dla których możliwe jest wystawienie faktury, zamówienia, noty odsetkowej, noty księgowej oraz faktury za usługi cykliczne. Sprawdź, jak możliwe jest wystawienie faktury dla kontrahenta z zakładki CRM!
1 stycznia 2021
Analiza zakupu
Analiza zakupów dostępna w wFirma.pl to narzędzie, które pomoże określić strukturę kosztów oraz cykliczność wydatków. Przekonaj się jak w łatwy sposób można dokonać analizy poniesionych wydatków w działalności, przy pomocy funkcji w systemie.
1 stycznia 2021
Wiadomości systemowe i od eksperta - gdzie znaleźć?
W zakładce bezpieczeństwo znajduje się zestawienie powiadomień systemowych dotyczących m.in wystawiania faktur czy korekt odliczenia podatku VAT. Natomiast w zakładce wiadomości znajduje się historia korespondencji z ekspertami wfirma.pl!
2 września 2022
Definiowanie kolumn w tabeli w kokpicie biura rachunkowego
Pracownicy biura oraz przedsiębiorcy systemu Mojebiuro24.pl mogą dostosować do swoich potrzeb wygląd wyświetlanej tabeli dzięki funkcji definiowanie kolumn w tabeli. Dowiedz się, w jaki sposób ustawić własny wygląd tabeli w systemie!
24 lipca 2020
Ustawienia w MOJO po stronie systemu wfirma
Aplikacja MOJO to webowa aplikacji do wystawiania faktur zintegrowana z systemem wFirma.pl. Dzięki tej integracji istnieje możliwość wprowadzenia dodatkowych ustawień dotyczących aplikacji po stronie serwisu. Ustawienia w MOJO, sprawdź jakie to proste!
24 lipca 2020