W przypadku gdy pracodawca wprowadzi do systemu zakończenie do trwającej umowy pracowniczej, ale nie dokona publikacji danej umowy - widok udostępnionego grafiku pracowniczego się nie zmieni. Dopiero kiedy pracodawca opublikuje dokument pracownikowi, zobaczy on zmiany w swoim grafiku.
Zakończenie umowy przez pracodawcę
W celu dodania zakończenia do umowy należy wejść w zakładkę KADRY » UMOWY, zaznaczyć wytypowaną umowę i kliknąć opcję DODAJ » ZAKOŃCZENIE.
Po wprowadzeniu informacji dotyczących warunków i terminów zakończenia umowy należy zapisać wprowadzone zmiany. W następnym kroku zostanie wygenerowane okno z komunikatem:
Przy zapisywaniu zakończenia umowy, system automatycznie dokona przeliczenia limitu urlopowego danej osoby, widocznego w systemie zarówno po stronie pracodawcy jak i pracownika, w panelu ePracownik w zakładce NIEOBECNOŚCI.
Widok udostępnionego grafiku pracowniczego
Widok udostępnionego przez pracodawcę grafiku pracownika ulegnie zmianie, gdy pracodawca opublikuje pracownikowi dodane w systemie zakończenie do umowy.
W celu opublikowania zakończenia umowy pracownikowi należy z poziomu zakładki KADRY » UMOWY kliknąć w wytypowaną umowę. Następnie należy przejść do zakładki HISTORIA ZMIAN UMOWY, zaznaczyć dodane zakończenie do umowy i wybrać opcję OPUBLIKUJ » OPUBLIKUJ W PANELU ePRACOWNIK.
Wraz z publikacją zakończenia umowy zostanie zmieniona struktura opublikowanego grafiku w panelu ePracownik w zakładce GRAFIK. Zmiany dotyczyć będą wprowadzonych godzin na grafiku. Zmniejszona zostanie także ilości godzin nominalnych i przepracowanych względem daty zakończenia umowy.
Dzięki temu rozwiązaniu pracownik może sprawdzać w jakich dniach i przez ile godzin będzie pracował.
Korzystanie przez użytkowników systemu wFirma dla biur rachunkowych z funkcji Panelu pracownika pomaga zaoszczędzi wiele czasu w codziennej komunikacji z klientami.