Przypinanie firmy do istniejącego konta może zdecydowanie ułatwić pracę przedsiębiorcom, jak również prowadzenie księgowości kilku firm jednocześnie.
Jak wygląda przypinanie firmy do istniejącego konta?
W celu przypięcia firmy do innego konta w systemie wfirma.pl w pierwszej kolejności należy ustalić, która z firm będzie kontem głównym. Następnie należy zalogować się na konto drugiej firmy i przejść do zakładki USTAWIENIA » INNE » UŻYTKOWNICY.
Z tego poziomu należy wybrać opcję PRZYPNIJ, która znajduje się w górnym pasku menu.
W nowo otwartym oknie należy zdefiniować:
adres e-mail - należy podać adres, na jaki została założona firma wybrana jako konto główne,
uprawnienia - należy wybrać wartość "Administrator".
Po zalogowaniu się na konto drugiej firmy przy nazwie nowej firmy będzie widoczna ikona, która oznacza, że zostało wysłane zaproszenie, które należy zaakceptować lub odrzucić.
W celu przyjęcia zaproszenia do firmy należy zaznaczyć pole przy danej firmie, a następnie wybrać z górnego menu opcję ZAAKCEPTUJ ZAPROSZENIE DO FIRMY.
Po wykonaniu tej czynności będzie możliwe zalogowanie się do danej firmy.